• Fru Calice

Nu har även jag en bröllopshemsida!

Hej på er!

Tänkte bara berätta att jag gjort en hemsida om vårt bröllop. Fick tips här på BT om en lätt sida!

Den är inte helt klar ännu, men mycket finns där. Så om ni vill kika in och kolla så gör gärna det. Det vore även roligt att få veta vad ni tycker om den, eftersom den är så ny och jag inte hunnit få så mycket respons. Ris o ros mottages tacksamt!

Kram på er!

anna-o-nicklas.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!
  • TezzAmore

calice: Tack!

Sitter och tittar på ebay nu. Hittade världens gulligaste Mirandanalle, men jag vet inte hur man gör när man handlar där. Det stod att köparen använder Paypal. Jag fattade tyvärr inte riktigt hur det går till. Har du handlat på ebay med Paypal betalning?

• Fru Calice

Ja det gjorde jag för det stod likadant, att säljaren krävde det. Men det gick snabbt att anmäla sig till det o det var jätteenkelt. Tror paypal är en slags mellanhand, så att det inte är någon direkt kontakt mellan dig o säljaren o risken för att luras är mindre.

• TezzAmore

calice: Har du handlat mycket där?

• bauti

Calice: En jätte vacker sida. Har sett att det e flera som haft samma mall på sidan. Min fråga e: Vart har du hittat mallen till bröllopssidan. Skulle vilja ha samma då den speglar vårat (blivande) bröllop.

• Fru Calice

TezzAmore - Nej bara nallarna till tårtan.

bauti - Har oxå sett att flera har samma, men jag struntade i det för den var som gjord för vårt bröllop! Du hittar den på weddingannouncer.com

• Melleni (4/8-07)

hej

jag kan itne skriva in min hemsida här eftersom torget säger i från. fattar inte. en helt vanlig bröllops hemsida precis som de ni har gett förslag på.
    fattar inte

• Fru Calice

har du försökt att ha lite mellanslag i länken?

• TezzAmore

bauti: För att ändra mall på sidan är det bara att logga in som vanligt. Sedan väljer du DESIGNS i menyerna och där kommer alla mallar upp. Sedan är det bara att välja på!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!