• Fru Calice

Nu har även jag en bröllopshemsida!

Hej på er!

Tänkte bara berätta att jag gjort en hemsida om vårt bröllop. Fick tips här på BT om en lätt sida!

Den är inte helt klar ännu, men mycket finns där. Så om ni vill kika in och kolla så gör gärna det. Det vore även roligt att få veta vad ni tycker om den, eftersom den är så ny och jag inte hunnit få så mycket respons. Ris o ros mottages tacksamt!

Kram på er!

anna-o-nicklas.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!
  • Meddelande borttaget
  • Melleni (4/8-07)

har försökt med allt. nu ger jag upp

• TezzAmore

Melleni (4/8-07: Har du provat att skriva in den utan http eller www eller nått annat sånt framför?

• Fru Calice

Melleni
    Jag brukar lyckas när jag har mellanslag mellan varje ord och punkt eller snedsträck. O mellanrum mellan varje w. Typ
    h t t p : / / w w w . brollopstorget . se

• Meddelande borttaget
  • Melleni (4/8-07)

Jag får prova så här
    free
    webs.
    com/heli_kim

Sätt ihop detta och vår hemsida kommer fram.

• Melleni (4/8-07)

yee yee så här gick det:)

• Fru Calice

Melleni
    Min dator vägrar öppna mer än halva sidan, vad jag än klickar på i menyn. Får vänta till måndag, jobbets dator är lite bättre än mitt gamla tröskverk...

• Melleni (4/8-07)

calice

Det har varit väldigt segt för mig på nätet i dag med. vet inte varför.

• *~9.12.06~*

Hur får man bort den långa raden (till vänster)med sidor.Jag vill inte ha så många...

• Fru Calice

du går in på your page o klickar på den gröna bocken så blir det ett rött kryss istället.

• *~9.12.06~*

Tack!Vad enkelt det var!

• Fru Calice

Nu är vår sida i stort sett klar! De sista fotona ifrån vår bröllopsresa har lagts upp!

Fler som vill tycka till?

• Melleni (4/8-07)

calice
    Vad är de för adress till sidan?

• Melleni (4/8-07)

Så klart tänkte jag mig inte för innan jag svarade:) Men så kan de va:)

• heda

Måste få hjälp. Försöker komma in på min blivande hemsida men det funkar inte. Har registrerat mig och när jag ska logga in står det "browe`s cookie is on please turn it off". Är jag helt trög eller? Hur ska jag göra?

• Fru Calice

heda
    har du gått in via länken (till "byggsidan") de mailar till dig? det fungerade iaf för mig. o ville jag se min egen sida så klickade jag på preview där istället

• Gumsigos

Helt fantastisk hemsida faktiskt!! Vi har funnit mycket inspiration!! :)

Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!