• zica

inget jobb=inget bröllop

Flyttade till sthlm för cirka 1 månad sen, jag och killen planerar ju att ha bröllopet sommaren 2008 så vi har redan börjat spara men nu har jag ju inget jobb!! =( Jätte svårt att hitta något, är ju bara 20 så har inte så mycket att komma med heller.

Blir bara så ledsen, så tråkigt att bara vara hemma och skicka ansökningar, man känner sig så misslyckad... Vill ju bara börja spara til mitt bröllop. Några ideer till jobb?

//En fattig själ=)

• Svar på tråden inget jobb=inget bröllop
  • zica

Jo det är klart man får pendla om så behövs, jag är inte alls petig jag vill bara ha ett jobb. Gärna ett sälj jobb, skulle va kul =) Hur länge har ni letat då?

• zica

TomKat:

Tyvär inte, det är därför det kan vara lite svårt att ordna ett jobb. Har haft praktik på en damklädes butik och en inredningsbutik men som sagt var det bara praktik men jag lärde mig väldigt mycket utav det. Vart är du försäljningschef TomKat?

Det värsta är att jag vet att jag skulle klara det galant och säkert andra jobb också men när man inte har haft jobb tidigare blir det så mycket svårare.=( Har bara vart anställd som städare och det är verkligen det sista jag vill göra nu, städat enda sen 15 års ålder, lite less på det...

• zica

tack så jätte mycket till allihop, ska kolla alla grejer ni har tipsat om =)

Svar på tråden inget jobb=inget bröllop