• 7804

inget jobb=inget bröllop

Jag tycker du ska söka jobb som väktare hos Securitas. Det är ok betalt, roligt, och så får du bra utbildningar under tiden som du jobbet.
    Du kan göra allt från att sitta i reception som väktare, vakta lokaler eller jobba i köpcentrum. Det är ett roligt varierande jobb som jag hade när jag var 20 och då trivdes kanon med.

• 7804

När du söker jobb som väktare så betalar förresten dom din utbildning och ser till att du har jobb efteråt.

• 7804

Jag känner MASSOR med folk som lever utan att lyfta ett finger och tycker att det är deras förbannade rättighet att bli försörjda!

En som inte pluggat särskilt mycket men som hamnat bra.

• 7804

Jag tycker fortfarande att väktare är ett bra jobb. Dom betalar din utbildning, det behövs verklgligen folk, du får jobb, det är rätt bra betalt (bättre än butik garanterat) och så är det varierande och kul.

• 7804

Njae.. nu jobbar inte väktare som parkeringsvakter, och man bestämmer själv vart man vill hamna efter utbildningen.

Antingen jobbar man ute - som vakt i varuhus, fångar tjuvar, vaktar hus, fraktar pengar, går runt på IKEA mmmm..

Eller så jobbar man som "stationär". Då sitter man i en reception eller i en larmcentral. Kontorstjänst dvs.
    Inte farligare än att pilla sig i naveln.

Svar på tråden inget jobb=inget bröllop