Ni som är bra på bildbehandling!
Tror ni att man kan fixa till så jag får mer färg på läpparna på detta kort? Hur gör man så det blir snyggt? Min älskling har pussat bort läppstiftet...
groups.msn.com/okt2006/brllop.msnw&PhotoID=60
Tror ni att man kan fixa till så jag får mer färg på läpparna på detta kort? Hur gör man så det blir snyggt? Min älskling har pussat bort läppstiftet...
groups.msn.com/okt2006/brllop.msnw&PhotoID=60
fröken Inga: jag ska försöka maila originalbilden till dig, hoppas den inte är för stor! Jag skulle vlja ha lite brunt på läpparna, men ganska diskret.
Telemarkgrrl: Har inte Photoshop själv i datorn, men kanske känner någon som har... Kan du berätta lite om vilka funktioner och verktyg man använder?
Tack!!
Hmm... jag hittar inte originalbilden nu, den ligger på sambons mail. Går det att göra något på den lilla bilden?
Tack för bra svar, det verkar inte vara så svårt - om man har Photoshop på datorn vill säga...
fröken Inga: min mailadress är bang96@hotmail.com
Tack igen!!
fröken Inga: puff?
Telemarkgrrl: Tack! Vad läckert att det gick att ändra färgen på läpparna sådär! Men precis som du skrev så skulle jag vilja ha dem mer åt brunt än åt rosa. Om du har tid och lust så får du hemskt gärna prova igen. Tack på förhand!