• Vackra

Bröllopsnatten - hur var den?

Vi kom hem ca vid 01.30.. Både var trötta men gjorde ändå iordning ett varmt skönt bad com vi la oss i.. jag fick hjälp av min man att ta ur alla hundratals hårnålar och blommor från huvudet och sen la jag ner alla rosor i vattnet vi badade! :) Jättemysigt & fint! :D:D
    Men vattnet gjorde oss så varma at vi blev supertrötta. Knappt att jag kom upp ur vattnet först.. :)
    Men min man hjälpte mig till sängen och väl där så började han kyssa mig... jag var trött och sa att jag inte skulle orka. Men han fick "igång" mig och vi hade vår mysiga "stund" på vår bröllopsnatt.. Dock var vi ändå för trötta för att orka hålla på någon längre tid.
    Efteråt somnade vi som stockar i varandras armar. :)

Men vi, eller iallafall JAG blev förvånad över hur trött man faktiskt var! Jag var beredd på att vi skulle bi trötta efter en så intensiv dag men inte SÅ trötta som vi blev...
    Men vi fick vår natt iallafall.. :) Dock inget vin och lite snacks som vi hade planerat tidigare, men vi är nöjda ändå! :D:D

• Vackra

Hehe.. snygg svenska jag skrev! :D
    Vill också tillägga att vi drack inte så mycket under kvällen... drick hellre vatten eller annat alkholfritt under kvällen. Om det finns vill säga... :)

Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?