• Studstjejen

Bröllopsnatten - hur var den?

Nu måste jag få ställa den där frågan som kanske inte är så rolig att tänka på i efterhand (om den inte var sådär superbra). För er som hade en reäl bröllopsfest - fick bröllopsnatten (eller ja...snarare intimiteten) lida av det? När man dricker så avtrubbas man ju. Och jag gör det MYCKET. Efter två glas rödvin så fungerar jag inte alls faktiskt.

• Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?
  • kentfantast

Vår bröllopsnatt sög (och ingen annan...). Det kan jag ju lugnt säga.

Nä vi väl kom till vårt mysiga lilla pensionat vid 2:30-tiden var min man... väldigt full. Han brukar sällan dricka men hade så himla kul på festen så ja... slirig minst sagt. Han spydde tre gånger innan vi la oss. Ja, han däckade typ med kläderna på...
    För egen del hade den snygga korsettsnörningen börjat ta ut sin rätt redan vid ett-tiden. Yr och illamående. Inte fattade jag att det berodde på klänningen, så jag drack en massa vatten och tänkte att det är nog vätskebrist. Väl framme på pensionatet kände jag bara panik och "jag MÅSTE ur klänningen NUUU". Spydde, av trycket antar jag för jag hade knappt druckit alls (hörde att en kompis oxå hade gjort det). Och då min man så romantiskt låg och snarkade och fes fick jag snöra ur mig själv och åla ur världens tyngsta och trångaste klänning. Ett projekt minst sagt.

Så nej, inte riktigt som flickdrömmen... Otroligt bortkastade pengar (man ville ju inte ens äta frukosten dan efter!).
    Men det ska vi ta igen i helgen. Vi ska stänga av telefonerna, äta ute och bara vara mysiga med varann. Självklart har man lägligt nog fått mens igår, men vem bryr sig. Jag SKA ha en bröllopsnatt! Kosta vad det kosta vill!

• Telemarkgrrl

Jo tack, den var jättebra, vi sov som små grisar bägge två. Det var det enda vi gjorde för vi var totalt utpumpade bägge två efter fest och vin. Och det gjorde inte ett dugg, det var ju inte precis som det var första natten vi sov ihop. Vi har förhoppningsvis många nätter kvar att ta igen det på.

• Vackra

Vi kom hem ca vid 01.30.. Både var trötta men gjorde ändå iordning ett varmt skönt bad com vi la oss i.. jag fick hjälp av min man att ta ur alla hundratals hårnålar och blommor från huvudet och sen la jag ner alla rosor i vattnet vi badade! :) Jättemysigt & fint! :D:D
    Men vattnet gjorde oss så varma at vi blev supertrötta. Knappt att jag kom upp ur vattnet först.. :)
    Men min man hjälpte mig till sängen och väl där så började han kyssa mig... jag var trött och sa att jag inte skulle orka. Men han fick "igång" mig och vi hade vår mysiga "stund" på vår bröllopsnatt.. Dock var vi ändå för trötta för att orka hålla på någon längre tid.
    Efteråt somnade vi som stockar i varandras armar. :)

Men vi, eller iallafall JAG blev förvånad över hur trött man faktiskt var! Jag var beredd på att vi skulle bi trötta efter en så intensiv dag men inte SÅ trötta som vi blev...
    Men vi fick vår natt iallafall.. :) Dock inget vin och lite snacks som vi hade planerat tidigare, men vi är nöjda ändå! :D:D

• Vackra

Hehe.. snygg svenska jag skrev! :D
    Vill också tillägga att vi drack inte så mycket under kvällen... drick hellre vatten eller annat alkholfritt under kvällen. Om det finns vill säga... :)

• picachu

Ja, det där med hundratals hårnålar känner jag igen...

Nä, vi hade lite rajraj, men det var inte en speciellt lång stund eller speciellt...bra. Vi var för trötta :) Klockan var väl runt fyra när vi kom hem, så... Men vi hade så bra kväll annars att det egentligen inte gjorde nåt. och så tog vi igen och hade massa x-rated action på bröllopsresan istället ;)

• Solstråhle

Vi smet från festen tidigt man hann ändå få full valuta för allt...

Efter 3 timmars bilfärd var vi framme och visst, trötta var vi, men när vi fick se det underbara rummet med all denna lyx, tittade vi på varandra och bara kastade oss på sängen för att titta på bilder i vår egen digitalkamera. Åh så vackert bröllopet var...

Vi fick allt till "det"... och igen, och morgonljuset fick igång oss...igen...

(Vi drack ingen alkohol på festen för vi hade räknat ut att vi ville vara på plats till resan dagen efter så fort som möjligt - vilket var en TIO POÄNGARE!)

• bröllopsängeln

men ...allvarligt så är det väl ingen som tycker bröllopsnatten är förstörd bara för att man inte lyckas/orkar/vill ha sex då???

Trodde att det var allmänt känt att det oftast är mer mys än penetration just på bröllopsnatten...annat var det förr när alla brudar var oskulder ju...

jag räknar med en mysig bröllopsnatt men det kan jag ha utan regelrätt sex

• InaHjärtarAdam

själv har jag en liten "regel", jag har inte sex om jag eller min sambo är fulla. så om vi har druckit på vår bröllopsdag och är berusade när vi kommer till hotellet så blir det inget rajjrajj! men väl en massa mys förhoppningsvis;)

• Studstjejen

regelrätt sex = Bunka/dunka bäver

• Studstjejen

sååå moget uttryckt lixåm :P Måste passa på för i morgon är man en fru

Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?