• Studstjejen

Bröllopsnatten - hur var den?

Nu måste jag få ställa den där frågan som kanske inte är så rolig att tänka på i efterhand (om den inte var sådär superbra). För er som hade en reäl bröllopsfest - fick bröllopsnatten (eller ja...snarare intimiteten) lida av det? När man dricker så avtrubbas man ju. Och jag gör det MYCKET. Efter två glas rödvin så fungerar jag inte alls faktiskt.

• Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?
  • kentfantast

Hm... jag drack inte heller mer än typ en klunk till skålen och ett glas vin till maten, men den där sketna klänningen gjorde mig ju helt yr och illamående... Och så hade vi ju då en bussig toastmaster som bjöd en glad BG på shots. Hm... Tur att det inte var första gången så man laddat upp i 26 år. Snacka om besvikelse!

• nenne78

hmm... räknas morgonen efter? jag menar det var ju ändå bara 4 timmar efter att vi kommit hem...

• okt2006

Vi kom till hotellet ca 03.00 och var så speedade att vi inte somnade förrän 04. Vi låg och pratade och tittade i gästboken som vi tagit med oss. Sov till 09.00 då frukorsten ringde på dörren. Vi åt en massa frukost och efter det drog vi igång jacuzzin och bubblade, drack champagne och åt jordgubbar. Efter det blev det en massa härligt mys, som var bättre än någonsin!! Men inget på själva natten alltså, det var vi bägge för trötta och omotiverade för!

• Meddelande borttaget
  • Pepparmyntan

Vi gick och la oss vid 03 och da var jag supertrott och nagot snurrig av allt vin och drinkar. Det blev inget s*x pa brollopsnatten. Det blev inget dagen efter heller for da var jag fortfarande valdigt trott och bakis. Men a andra sidan var det verkligen varldens haftigaste brakfest.

• kentfantast

Pepparmyntan:

*puh* skönt att höra att det inte bara var vi.

• Haapala

Hejsan,

Jag gifte mig i lördags och vi kom till hotellet vid halv 3. Vi badade jaccusi och drack champange. Och vi hann med allt det som man ska på en bröllopsnatt. Vi hade det helt enkelt jättemysigt. Även efter frukosten vid 11 då vi badade igen

• Studstjejen

just det....bada...är det det man kallar det för nufötiden

• Gable

Jag är glad att vi sov hemma på bröllopsnatten, vi slocknade som 2 små grisar. Inget 6, inget gulligull vi var på tok för trötta! Dagen efter var det så skööönt att bara såså omkring hemma och öppna paket. Bara det tog hela dan.

• alrun

Jag har ett tips! Vi hade bett mina svärföräldrar att ordna för vår bröllopsnatt så att det skulle bli en överraskning för oss.

Det var hur mysigt som helst!

• Fru Cinderella

alrun

Trevlig idé, men känns lite lustigt att be svärföräldrarna fixa i ordning inför att vi ska ha sex...

• clarke

vi var helt slut när vi väl kom i säng så vi somnade bums. "Bröllopsnatten" är nog väldigt överskattad.

• kentfantast

Ja, den är bara till för oskulder...

Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?