• Studstjejen

Bröllopsnatten - hur var den?

Nu måste jag få ställa den där frågan som kanske inte är så rolig att tänka på i efterhand (om den inte var sådär superbra). För er som hade en reäl bröllopsfest - fick bröllopsnatten (eller ja...snarare intimiteten) lida av det? När man dricker så avtrubbas man ju. Och jag gör det MYCKET. Efter två glas rödvin så fungerar jag inte alls faktiskt.

• Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?
  • Meddelande borttaget
  • picachu

:o första ggn jag fastnar i filtret! Bara för att jag tyckte att fylles*x är roligt!

• tina14jan

Vi hade en mysig bröllopsnatt, men var för trötta för att ha sex på kvällen, vi tog en dusch och kröp ihop i varandras armar och låg och pratade om dagen tills vi somnade. Vi tog istället igen det på fm dagen efter istället och badade jacuzzi och myste med champange och choklad, och frukost på rummet det var bättre då vi båda var utvilade. Vi hade förövrigt en helt underbar svit som vi fick ha ända fram till 15 (vi åkte dock strax efter 13 då vi skulle äta middag med föräldrarna)

• kentfantast

InaHjärtarAdam:

Samma här. Avskyr att ha sex när man t ex kommer hem från krogen. Usch...

• InaHjärtarAdam

kentfantast:
    håller med. det är ingen kvalitet tycker jag. förr när jag inte hade fast förhållande blev det bara sånt där fylles*x så det har jag verkligen tröttnat på nu.
    jag menar, jag har ju kvar min sambo även efter vi har blivit nyktra så då kan vi ta och snuska till det när vi är nyktra och fräscha istället!

• Malmön2006

Vi kom ifrån festen 03.00 och kom fram till hotellet vid 04.00. Då var jag astrött och tyvärr lite för snurrig. Men absolut inte aprak. Nej det blev inget bröllopsnatts-sex. Det fick vänta tills nästa kväll. Jag sov som en gris till ca 08.00 då jag tog en sväng till toan och hmmm.... recyklade.

• Brud 2006 - nu lycklig fru!

Vi hade det faktiskt supermysigt! Vi åkte från festen vid halv ett, var på plats i hotellrummet ca 45 min senare och hittade där frukt, choklad och mousserade som present från hotellet!

Min man hjälpte mig ur klänningen, jag klädde av honom, han hjälpte mig att få ur alla hårnålar. Sedan tappade vi upp ett bad och kröp ner med lite choklad och mousserande! Efter detta blev det s*x, mysigt men vi höll inte på så länge... På morgonen bytte vi morgongåvor och min man blev VÄLDIGT glad och upphetsad av min secret box, så vi stannade i sängen större delen av dagen, med kortade avbrott för frukostbuffé och besök på spa-avdelningen... På det hela, en mycket lyckad natt!

• kentfantast

Brud 2006 - nu lycklig fru!:

Ja det där lät ju jättemysigt. Så hade man ju velat ha det (...) Vi hade oxå frukt och champange på rummet, men det var ju typ det sista vi ville ha just då... mer att dricka.

• Brud 2006 - nu lycklig fru!

Kentfantast: vi hade båda faktiskt druckit väldigt lite under dagen, jag ville verkligen inte bli full på min bröllopsdag (men vi drack brudskål och vin till maten). Det var nog det som var "framgångsreceptet" för vår bröllopsnatt!

Svar på tråden Bröllopsnatten - hur var den?