Ääääntligen !!!
Nu har vi oxå gjort det . . alltså gift oss!!
En helt uuunderbar dag som var perfekt från början till slut.
Fortfarande svårt att smälta . . .
kolla gärna på:
lindha76.spaces.live.com/
Nu har vi oxå gjort det . . alltså gift oss!!
En helt uuunderbar dag som var perfekt från början till slut.
Fortfarande svårt att smälta . . .
kolla gärna på:
lindha76.spaces.live.com/
Massor av grattis!
En sån underbar klänning du hade på dig! Tänker mig något liknande till mig själv när min dag väl kommer!
Mvh, TullaBulla
Stort lycka till!
Såg super fint ut!
(längtar själv nu..!)
Vilka fina bilder. Grattis!!! /S
Grattis och hopp om lycklig framtid åt er.
Ojoj, vilka fina inbjudningar. Hur har du gjort dem?
Vad din bukett var lik min! Kul att se någon med lika smak!
Min tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1863743.html
Hej afrodite_06!
Grattis till bröllopet och vilka underbara bilder! Nu undrar jag var har du fått tag på de där små hjärtan som låg brevid inbjudan?
asa81:
Inbjudningarna var lätta att göra, dubbelvikt A4 papper, utskuren mindre rektangel i beigemelerat papper o en utskuren ännu mindre rektangel i samma färg som A4 pappret.
Vi stämplade o embrossade på den främsta biten o sen bara limmade vi fast de på varandra. Inuti limmade vi fast ett lite mindre beigemelerat papper där vi skrev inbjudan. (datorskrivet)
Vi har fått jättemycket beröm från våra gäster, för inbjudan. Lätt o ändå väldigt snyggt.
TezzAmore:
De hjärtan var det första vi handlade till vårt bröllop, vi köpte de på citygross, till alla hjärtansdag. Då finns det massor av fina hjärtesaker att hitta. Kommer säkert nästa år igen. När ska ni gifta er ?
alrun:
Ja, det var väldigt vad de var lika . . . Konstigt jag inte sett din innan, som jag har letat på internet för att hitta en sån. Hittade endast en med oranga rosor som jag visade för floristen.
Jag älskar min bukett o sörjer nu när den står här på bordet o börjar se "dassig" ut.
TullaBulla:
Klänningen är en av Nixas enklaste modeller, men så super underbar . . .
Inte alls så fin när man ser den på deras hemsida. www.nixa.se Modell 938.
Jag kände direkt när jag fick den på mig att, japp denna ska jag ha.
afrodite_06: Vi gifter oss i augusti nästa år så det är ju ett tag kvar. Så det var Citygross som hade hjärtan! Då får jag bege mig dit nästa år och se om de har liknande, de var ju urgulliga!
Var köpte du stämpeln till kortet? Jag tyckte att inbjudningskortet var helt underbart! Hade ni ungerfär samma färgtema som på kortet?
Vi har inte riktigt bestämt färgtema än. Först var vi inne på något blått. Jag funderade på kanske blått och guld, men nu har jag funderat på lite havstema. Typ havsblått, vitt och sandfärgat! Får se vad det blir...
Vi hade färgtema vinrött/mörkrött och hjärtan o rosor.
Stämpeln köpte vi på ett ställe i Malmö, kommer inte ihåg vad det heter, men den finns på Panduro oxå.
Det är fint med blått o även havstema. Lyckliga du som har allt framför dig ! Njuuuut !!!
Var i landet bor du ?
God morgon afrodite_06!
Jag ska så fort jag bara kan bege mig i jakt på den där stämpeln. Den var ju superfin! Har nämligen också precis testat att embossa och det var ju jättekul! Jag bor i göteborg var bor ni?
En annan sak jag undrar över, va var det för tårta? Jag tycker nämligen att jag kände igen den modellen. Jag gillar sätter rosorna liksom ligger över tårtan utan att ta över tårtan!