Ääääntligen !!!
Nu har vi oxå gjort det . . alltså gift oss!!
En helt uuunderbar dag som var perfekt från början till slut.
Fortfarande svårt att smälta . . .
kolla gärna på:
lindha76.spaces.live.com/
Nu har vi oxå gjort det . . alltså gift oss!!
En helt uuunderbar dag som var perfekt från början till slut.
Fortfarande svårt att smälta . . .
kolla gärna på:
lindha76.spaces.live.com/
asa81:
Inbjudningarna var lätta att göra, dubbelvikt A4 papper, utskuren mindre rektangel i beigemelerat papper o en utskuren ännu mindre rektangel i samma färg som A4 pappret.
Vi stämplade o embrossade på den främsta biten o sen bara limmade vi fast de på varandra. Inuti limmade vi fast ett lite mindre beigemelerat papper där vi skrev inbjudan. (datorskrivet)
Vi har fått jättemycket beröm från våra gäster, för inbjudan. Lätt o ändå väldigt snyggt.
TezzAmore:
De hjärtan var det första vi handlade till vårt bröllop, vi köpte de på citygross, till alla hjärtansdag. Då finns det massor av fina hjärtesaker att hitta. Kommer säkert nästa år igen. När ska ni gifta er ?
alrun:
Ja, det var väldigt vad de var lika . . . Konstigt jag inte sett din innan, som jag har letat på internet för att hitta en sån. Hittade endast en med oranga rosor som jag visade för floristen.
Jag älskar min bukett o sörjer nu när den står här på bordet o börjar se "dassig" ut.
TullaBulla:
Klänningen är en av Nixas enklaste modeller, men så super underbar . . .
Inte alls så fin när man ser den på deras hemsida. www.nixa.se Modell 938.
Jag kände direkt när jag fick den på mig att, japp denna ska jag ha.
Vi hade färgtema vinrött/mörkrött och hjärtan o rosor.
Stämpeln köpte vi på ett ställe i Malmö, kommer inte ihåg vad det heter, men den finns på Panduro oxå.
Det är fint med blått o även havstema. Lyckliga du som har allt framför dig ! Njuuuut !!!
Var i landet bor du ?