Ääääntligen !!!
Hej afrodite_06!
Grattis till bröllopet och vilka underbara bilder! Nu undrar jag var har du fått tag på de där små hjärtan som låg brevid inbjudan?
Hej afrodite_06!
Grattis till bröllopet och vilka underbara bilder! Nu undrar jag var har du fått tag på de där små hjärtan som låg brevid inbjudan?
afrodite_06: Vi gifter oss i augusti nästa år så det är ju ett tag kvar. Så det var Citygross som hade hjärtan! Då får jag bege mig dit nästa år och se om de har liknande, de var ju urgulliga!
Var köpte du stämpeln till kortet? Jag tyckte att inbjudningskortet var helt underbart! Hade ni ungerfär samma färgtema som på kortet?
Vi har inte riktigt bestämt färgtema än. Först var vi inne på något blått. Jag funderade på kanske blått och guld, men nu har jag funderat på lite havstema. Typ havsblått, vitt och sandfärgat! Får se vad det blir...
God morgon afrodite_06!
Jag ska så fort jag bara kan bege mig i jakt på den där stämpeln. Den var ju superfin! Har nämligen också precis testat att embossa och det var ju jättekul! Jag bor i göteborg var bor ni?
En annan sak jag undrar över, va var det för tårta? Jag tycker nämligen att jag kände igen den modellen. Jag gillar sätter rosorna liksom ligger över tårtan utan att ta över tårtan!