December 2006 del 2
Hej tjejer!! Hittade den här tråden nu!
Vilka datum gifter ni er på??
Här är det 30 december som gäller!!
Hej tjejer!! Hittade den här tråden nu!
Vilka datum gifter ni er på??
Här är det 30 december som gäller!!
Sara_80 2 december
Brudivinter 30 december
Female81
Klart du kan ha en "vanlig" tårta! Det blir så bra eller baka själv kanske? Eftersom den inte behöver vara så stor så kan du kanske baka själv? Vad vara roligt om du har lust & tid förstås..
Vi ska ha en tårta med lila marsipan & vita rosor! Vi kommer att ha ca 50 gäster så tårtan kommer att kosta en del.. Gissar på 1500 kr.
Jag snyggar oxå till det lite..
Sara_80 2 december
Örebrobud 2 december
Silvera 16 december
female81 26 december
Brudivinter 30 december
Är ni nervösa nu då tjejer??
Jag har värsta bröllopsfebern!! & så ska ni gifta er före mig så då kan jag bara ana hur era nerver är just nu..
Neon
Jaaa det har jag med funderat ihjäl mig på!! Tänk om man får magsjuka!!! Vad fan gör man då??
Jag är 27 år & bor några mil norr om Örebro.
Silvera
Låter som en riktigt god tårta!!
Fie84
Det vi har kvar att fixa är...
Köpa skor till alla (mig, sambon & barnen), köpa byxor till 2 av grabbarna, bestämma fyllning i tårtan & beställa tårtan, bestämma brudbukett & beställa den.. Säkert mer men inte som jag kommer på nu!
Är så rädd att nåt ska gå fel!!
Jag har köpt ett par vita typ cowboyboots idag!! Ska ha dom på bröllopet & dom är såå snygga!! Fick dom till halva priset dvs. 240 kr!!
Fie84
Psalmer? Vet ej, har ej bestämt än..
Ingen solosång.
Din skönhet som i vintern bor ska vi ha!! Såg den nu & den passar ju superbra!!
Female81
Det blir alltså ingen "spritfest" för er.. Då kan det kanske räcka, svårt att beräkna sådär..
Vi ska ha 150 burkar öl, 150 burkar cider, 2 "paket" rött, 2 "paket" vitt, vi har 5 flaskor mousserande till skålen. Sen blir det säkert minst 24 liter dricka från Lidl. Detta till 48 personer. Vi tar hellre i för mycket än att drickan ska ta slut!
Jag blev förresten hippad i lördags. Mina tjejer kom & kidnappade mig & jag fick sätta på mig ett diadem med en bit gammal spetsgardin på!!
Vi åkte till Boda borg i Karlskoga & sen blev det kinamat!! Jag hade superkul!!
Vi ska oxå vara hemma på bröllopsnatten! Vi kommer iaf att få barnvakt..
Det blir väl typ bara rena sängkläder.. Sen får man ha fantasi med vad man ska göra!
Dåliga dagar era mäns polare valt!! Min blivande har sagt ifrån & vill inte ha nån svensexa.. Vi har förresten 13 dagar kvar nu & jag är inte ens nervös!! Ska man inte vara det?? Eller det kanske är lugnet före stormen.. Jag kanske blir nervös här om några dagar..
SILVERA
Hur gick det??? Gick allt bra?? *såå nyfiken*