Inlägg från: pradagirl |Visa alla inlägg
  • pradagirl

December 2006 del 2

Hej, jag lägger till mig oxå på listan.

Sara_80 2 december
    Örebrobud 2 december
    Silvera 16 december
    pradagirl 23 december
    female81 26 december
    Brudivinter 30 december

• pradagirl

hej tjejerna
    jag börjar oxå bli grymt nervös och drömmer så konstigt,att blommorna vissnar på en minut, att prästen glömmer ringarna, att min klänning försvinner, massa konstigt,men jag försöker intala mig att det är dags att släppa på planeringen.
    Nu har vi bara sångerna kvar att bestämma,vi har fått ett antal sånger att välja på, men ingen känns helt rätt, vi gifter oss i usa och det är väldigt "country inspirerat " men det är väl bara att välja ngt.
    Hoppas att det var ok att jag hoppade in här, skänt att få skriva av sig lite, vi gifter oss nämligen i hemlighet, så här ar det enda stället jag kan "prata" om det.
    Lycka till alla brudpar, vi har valt den vackraste månaden på året.

• pradagirl

hej Sara_80
    nej ingen vet, de tror att vi ska åka på semester på annarhåll, vi har planerat detta sedan i mars, så det har varit ganska jobbigt med alla bortförklaringar och lögner, har kommit på att det är riktigt jobbigt att inte göra bort sig.
    Men det har varit väldigt skönt att kunna "umgås" med andra här inne, det har blivit min räddning tror jag, fått så mycket tips och ideer.Hade nog inte rätt ut detta med kläder, blommor,myndigheter utan alla otroligt duktiga och hjälpsamma här inne.

• pradagirl

hej Sara_80
    vi funderar på att skicka ut julkort till alla där vi berättar att vi faktiskt ska gifta oss.
    Vi har valt att åka i väg själva pg av bla rådande familjesituationer och annat.
    Så vi hoppas att "slippa "uppvaktningar, möhppor och svensexor.
    Vi hade väl tänkt att ev kanske fira 1 års dagen nästa jul med lite fest, vi får se...

• pradagirl

hej tjejer.
    Nu har vi börjat vår nedräkning.
    Snart bär det av....äntligen.
    Kvar att fixa...
    Hämta klänning hos sömmerskan.
    Boka showtickets i vegas
    Boka restaurangbesök på bröllopsdagen.
    Hitta bilder på håruppsättning att ta med till frisören.
    Skicka iväg våra jul och överraskningskort.
    Ville bara få skriva av mig lite, börjar att bli lite pirrigt nu.
    Lycka till alla ni andra.
    Kramar Pradagirl

Svar på tråden December 2006 del 2