Inlägg från: female81 |Visa alla inlägg
  • female81

December 2006 del 2

hej brudar!!!

Har inte varit här på evigheter. har haft fullt upp av stuider.!!

Det närmar sig nu. var och beställde ringar i veckan. känns så verkligt helt plöstligt.

ska kolla upp tårta i veckan. fick tipset att beställa en "vanlig" tårta för att få ned priset. ska någ testa det.

hur går det för er tjejer?

• female81

sara_80
    konstgjort snö... det lät ju sopm en kul grej.... har inte alls funderat klart på dekorationen ännu

• female81

igår var prästen här!!!

han var bra. trevlig o lättsam. nu känns det som det börjar närma sig.

men har fortfarande lite kvar att ordna med. börjar bli stressad. det är hinderprövning (går det att hämta på nätet??) tårta o blommor kvar..

• female81

Sara_80 2 december
    Örebrobud 2 december
    Silvera 16 december
    Brudivinter 30 december
    female81 26 december

• female81

sara_80 tackar tackar!!

• female81

har ni kikat om tårta ännu. ska kolla i morgon eller nästa vecka vad det kan kosta. har fått tips att beställa en "vanlig tårta" för att hålla nere priset. (har ett mindre bröllop och brudpar kan man köpa själv..)

• female81

Neon och brudivinter. har oxå funderat hur det skulle vara med magsjuka. diskuterade det med min kompis...

det är ju inte så mysigt om man spyr upp direkt.. typ tager du denna.... *kräk* haha (sjuk humor)

man får hålla sig ifrån sådanna baciller =)

börjar oxå bli nervös... är mest nervös för allt inte ska klaffa.... och att svensexan blir dagen innan som de hotat med... men vi har sagt ifrån

• female81

har inte beställt blommo ännu. ska ta tag i det nästa vecka. någon som vet vad vad det kan gå på ca?? vill ha rosa rosor.

• female81

det slog mig igår... att det nästan bara är en månad kvar.. det är inte klokt

• female81

har beställt bukett igår. den skulle gå på 1000-1200:- helt okej tycker jag. har valt rosa rosor i olika nyanser. men sedan har hon fårr ganska fria händer.

ska kolla på tårta nästa vecka då osa datumet gått ut. det är det sista som ska göras. ..

• female81

Sara_80 vad mysigt det blev =)

Örebrobrud det var mysiga bilder här med =)

grattis till er=)

• female81

hur mycket dryck tror ni går åt till 48 pers??

tror ni detta räcker??

4st 6 pack cider (1 ½ liter flaskor)
    2 flak lätt öl ( 50 flaskor)
    6 pack vichy vatten (1½ liter flaskor)
    2 st 6 pack cola ( 1½liter flaskor)

• female81

prada girl det drar verkligen ihop sig för dig nu =)

i morgon är det exakt 2 veckor kvar för oss. har fjärilar i magen.
    detta har jag kvar att göra
    syn in klänningen (fredag )
    köpa dukar och dryck
    köpa smink (roligt hehe)
    jag ska fixa lite mys till kvällen/nattten. vi ska vara hemma. men det blir minst lika bra för det...
    någon som har romantiska idéer?? =) alltid trevligt =)

• female81

silvera: 4 dagar.. ahh spänade =)

jag börjar bli riktigt nervös. det är 2 veckor kvar (26/12) pirrar i magen och har svårt att sova.... o längtar såå mycket nu.

har lagt ut min klänning och ringar på familjeliv.se
    om någon är nyfiken så heter jag rosablomma.

• female81

porovade min klännig idag för uppläggning osv. längtar nu....

Lintuvirta : respektlöst från arbetskamraterna. hur kul blir det då??
    har ett liknande problem. en av min m2b kamrater sa att de ska fånga honom dagen innan bröllopet. MEN HALLÅ!!! då har man inget att göra.. o bakfull på bröllopet??
    försökte få fram det , men vet inte om han lyssnade utan vifta bort mig.

men han har lovat att inte gå med om de skulle komma dagen före. o har framfört detta till dem.

Svar på tråden December 2006 del 2