Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

14 juli 2007 del 2

Här även jag :D Tänk tjejer, nu är det mindre än 9 månader kvar! HURRA för oss!!!

Här går det långsamt och ännu mera långsamt sen jag fick reda på att jag antagligen inte kommer börja plugga heltid från januari pga av dumt och stelt system som är anpassat efter att ALLA slutar skolan i juni...inte i decemer...*mutter*

Så det som är klart är:
    -Datum (såklart ;))
    -Kyrka
    -Festlokal
    -Klädsel för mig, bruden.
    -Nästintill färdig gästlista :)
    -Tillfrågad tärna
    -Tillfrågad bestman.

• lightfish

Örebroare

Hotellet ser onekligen helt fantastiskt ut på bilderna och åker ni dit kommer ni nog ha det helt underbart!

Själva funderar vi på att ta en resa inom Europa och sen ta en mysresa längre bort när det är mörkt här. Sommaren är oftast inte säsong för de ställena lite längre bort.

Shit... Vad långt ni kommit tjejer...
    Hmm...känns som jag ligger efter

• lightfish

Hej tjejer!

Ah....viktdiskussion ;) Själv frågade jag min sjukgymnast i måndags hur jag ska göra för att INTE gå NER i vikt nu när jag tränar.

Jag lider åt andra hållet. Jag har normal ämnesomsättning men om jag rör på mig mer än lite så går jag ner ganska snabbt.

Så oavsett så kan vi ju peppa varandra för att må bra :) Oavsett vikt, för vikt är bara en siffra; huvudsaken är att man trivs och känner sig hemma med sig själv.

• lightfish

Nu är det i alla fall klart med lokalen! Vi hade ju bokat och betalat in bokningsavgiften men nu har vi även fått ett mejl som bekfäftelse

Jag känner att jag har lite mycket just nu, är det bara jag som har svårt att glädja mig? Att det finns så mycket annat som behöver uppmärksamhet? Samtidigt vill jag verkligen sitta och pyssla med inbjudningar och skriva gästlistan, börja småsaker....

• lightfish

Elisabet hjärta Christian

Låter illa men skönt att jag inte är den enda som inte får tiden att räcka till. Vad jobbar du med?

Hade du inte kommit ganska långt i planerna? *försöker minnas*

• lightfish

Johannaringer

Jätte vacker klänning men något som slog mig eftersom vi gifter oss mitt i sommaren, du tror inte att det blir varmt? Annars kör hårt, hade jag inte hittat min så hade jag sytt en liknande :)

• lightfish

Johannaringer

Har lagt in den tidigare men eftersom du är relativt nytillkommen så ;)Jag är super nöjd och det behövdes inga ändringar alls, bara lägga upp kjolen en aning eftersom jag ska ha platta ballerinaskor. Ska även ha slöjan som visas på bilden. :)

Tror din klänning kommer bli jätte bra utan de långa ärmarna. Jag har Stolthet och Fördom (gamla brittiska) som förlaga om jag skulle ha en finare klänning i framtiden ;)

www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=103

• lightfish

Tjejer!!

Tänkte bara tipsa om www.lilly.dk
    Såg nu att de säljer ut jätte vackra bröllopsklänningar till VRAK priser! Visserligen i danska kronor men billigt ändå. ;)

• lightfish

Johannaringer

Tack :) Den är enkel men vacker :) Typisk Anna-klänning som svärmis sa ;) Japp, jag fick lite rabatt på den redan när jag köpte den för 3 månader sen men totalt kostade den 3840kr utan uppläggning för jag har inte exakt den kjolen som hon har på bilden utan jag har en lite dyrare från Nixa.

• lightfish

Johannaringer

Själv har jag redan kollat så att den florist som jag tänker använda mig av INTE är på semester. Och jag har bestämt lite halvt om halvt vad jag vill ha men hon ville att jag skulle komma in med en bild ochh visa hur så jag kan få ett exakt pris. Buketten hämtar man ofta dagen innan eller samma dag. Det är ju alltid skönt att kunna pricka av en syssla på sin att-göra-lista :)

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2