14 juli 2007 del 2
Hello! I'm here too.
Vi har inte stött på några stora komplikationer, kommer väl sen när man planerar lite mer på "heltid"
Hello! I'm here too.
Vi har inte stött på några stora komplikationer, kommer väl sen när man planerar lite mer på "heltid"
Duschess;
Vart håller du hus? Håller du fortfarande på att packa upp lådor eller har du övergivit oss?
Hej lightfish!
Vad tråkigt att du inte får plugga som du vill! Hrm, men det blir väl desto mer planerande för bröllopet då!?
Igår satt jag och sambon och kollade på resmål för smekmånaden... åh, jag vill åka NU!!! Kolla in det här hotellet:
www.ving.se/hotel/hotel.aspx?&categoryid=1&hotelid=2164&moreinfo=true
Klicka på "bilder" längst upp till vänster! Fatta vilket paradis!!! *längtar*
Det här är klart:
- Kyrka
- Präst tillfrågad
- Festlokal
- Fotograf bokad
- Hotellnatt bokad
- Tillfrågade toastmasters
- Tillfrågade tärnor
- Tillfrågade marskalkar
- Egen kock bokad
- Nästintill färdig gästlista
- Budget gjord
- Finansieringen är klar...
Det som är på G:
- Meny och tårta
- Inbjudningskort samt andra trycksaker
- Boka bröllopsresa
- Bröllopswebsida
- Min klänning
Vad är status för er andra?
lightfish:
Ja, visst ser det underbart ut! Vi har alltid tänkt att vi ska åka långt bort direkt efter bröllopet så vi får en ORDENTLIG smekmånad!!! Men när vi kollade runt upptäckte vi att många ställen har osäkert väder just i juli, men Aruba och t.ex Bali har jättefint väder i juli och det finns säkert många andra ställen också om ni är sugna!!!
Jag tycker inte du ligger efter. Vissa börjar inte planera bröllopet förrän två månader innan, det är vi här på BT som är lite kontrollfreaks och överdrivet noga med detaljerna! ta det i din takt du!!!
Kram!
Vi ska förmodligen ha ett proffs som sjunger i kyrkan, det känns säkrast, det är ju stor press!
Har ni fått snö! Wow, det känns som om vi missat hösten i år, först lång sommar och sen kommer vintern!!!
Men i Örebro har vi lite höst iaf, mycket gula löv och jämngrått väder, men så länge det inte regnar ska vi inte klaga!
Hur många av er ska träna extra mycket eller försöka gå ner i vikt innan bröllopet???
Oj, 14 kilo, det är ju jättebra ju! Din man då, bantar han också eller behövs det inte eller vill han inte?
lightfish :
håller med dej, vi ska peppa varandra att må bra, oavsett om det är att gå upp, gå ner eller bara behålla vikten.
För mej handlar det nog om det senaste, alltså behålla vikten. Jag är ganska smal och tränar 2-3 gånger i veckan, men jag ska vara sträng mot mej själv i vår och verkligen hålla igång med träningen så att man är i toppform på bröllopet och smekmånaden! Min kille gymmar så han är smal och ganska muskulös, men han jobbar så mycket just nu så han hinner inte med träningen som förut. han tänker nog satsa lite extra på träningen i vår han också! Han vill vara snyggare än han någonsin varit förut när vi gifter oss!
Det är ju roligare att träna när man har ett mål!
Hur var det med smekmånaden egentligen, vart har ni andra tänkt att åka?
(om ni ska åka efter bröllopet dvs, många sparar ju resan till ett senare tillfälle när ekonomin återhämtat sej!)