Inlägg från: Elisabet hjärta Christian |Visa alla inlägg
  • Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

Gabbies: det är ju jättebar, keep up the good work.

lightfish: förstår att det är lika jobbigt när det är precis tvärt om, har endel vänner med samma problem.

vi har intebestämt var, hur och när vi ska åka. kanske blir det någon lyxig semester eller bara en vecka någonstans i europa.

vi kommer nog också lnska oss resan i present. samt presentkort på typ IKEA eller något annat möbelvaruhus. vi letar hus just nu så det kan komma väldigt lämpligt.

vad ska ni andra önska er? jag jobbar på ett företag som gör saker till köket, bestick, gjutjärn etc. då vanliga "standarspresenter" faller bort hos oss.

Vi förlovade oss 2004, då var det ett gemensamt beslut. vi hade pratat om det så länge då. Sen när vi började prata om bröllop så sa jag (lite på skämt) att då vill jag ha ett äkta frieri.

I juli åkte vi till grekland och en dag på stranden så spelade vi strandtennis, ett ganska ordentligt träningspass. Så skulle m2b kasta sig efter en boll och hamnade då på ett knä och passade då på att fria. Ett riktigt underbart spontanfrieri. Oväntat och romantiskt

lightfish: jag vill också börja har redan suttit med bprdsplaceringen lite och bara det var jättesvårt...
    Nu vill jag gå vidare till inbjudningaran , men jag har faktiskt inte energi till det. Jobbet tar för mycket tid.....

lightfish: jo en bit har vi kommit men inte så långt som jag önskar.
    Jag jobbar med marknadsföring, så det pågår i mitt huvud dygnet runt. inte så bra, men det är så otroligt kul.

Andromeda: välkommen till tråden, precis som örebroare sade så tror jag att festlokal är viktigt att titta på.

Vi har också valt att inte bjudan någon under 18 år.vi har inget för att de äär där och det har inte de heller. Totalt kommer vi bli ca 75-80 gäster.

Örebroare: vi ska vara med på festen så länge som den håller på. kanske till två på natten eller så. Jag tror att man kommer ångra sig annars. så mycket pengar man har lagt på festen så är det klart att man ska vara med...

Efterfesten sen ska vi åka till vårt hotellrum. Vi ska dock sova två nätter på hotel, så vi har ju inte samma bråtska...glöm bara inte bort att ni har hela morgonen i hotellrummet också.

Örebroare: det hade vi också tänkt. att resa den 16/7. vi har bara inte bestämt var ännu. det börjar trots allt bli dags att göra det nu...

örebroare: du har säkert nämnt det men var ska ni åka?

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2