Inlägg från: klotjohanna |Visa alla inlägg
  • klotjohanna

14 juli 2007 del 2

Lightfish: Jag är typ inne på samma frisyr som du fast jag tror jag ska ha sidenband iflätade istället för slöja.
    Det är ju hrlt omöjligt att hitta bilder på det. Hittar du det nånstans får du gärna hojta till.
    Modigt av dig att göra hår och smink själv. Vet du vad det kostar att gå en kurs på makeupstore?

• klotjohanna

Lightfish: En kompis till mig som är frisör ska göra hår och make på mig men vi har inte setts på många år så jag blir lite nervös för hur det ska gå.
    Funderar på att ge min tärna en kurs på makeup store som present men vi får se.

• klotjohanna

Jag har efter mycket krångel köpt en underbar romantica. Vårat billiga bröllop verkar inte bli fullt så billigt, meen va f..n man gifter sig ju bara en gång.
    Jag hittar dock ingen bild på den annars hade jag kunnat visa.
    Vad ska du ha på dig?

• klotjohanna

Lightfish: Gud vilken fin klänning!!!! kommer bli kanonfint med en spetsslöja!

• klotjohanna

Måste bara säga att vi idag har gjort färdigt våra inbjudningar och nu är hela köksbordet fullt av kort som väntar på att skickas iväg!!!! Skönt!!

Våra låtval är klara sedan lång tid. Både jag och min sambo har väldigt starka önskemål om låtval. Min sambos bror kommer att sjunga kärleken förde oss med Ulf Lundell och min brors tjej kommer at sjunga Av längtan till dig med Åsa Jinder. Brudvalsen kommer att dansas till min sambos favoritband foo fighters och låten hero. Inte så vanligt men det känns som att det är vi.

Elisabet hjärta Christian: Vi är också i samma ålder, jag är 25 och min sambo fyller 29 två dagar innan vi gifter oss.

• klotjohanna

Ja det känns jätteskönt!!!
    Vad häftigt att ni är så unga men har varit ihop så länge.

Nu sitter jag och pular ihop en bröllopshemsida som jag kan lägga upp lite bilder på inbjudningar, klänning med mera....... roligt!!!!

• klotjohanna

Herregud...... man blir verkligen fast i bröllopshemsidan, men vad roligt det är.... tycker absolut att ni som inte har gjort en hemsida ska göra det, superenkelt!

• klotjohanna

Örebroare:
    jag kallar mig klotjohanna för mina föräldrar kallade mig för det när jag var liten och gjorde klantiga saker....

• klotjohanna

Catte: vilken fin hemsida...... det stod att du är ifrån Fagersanna, stämmer det. Är det Fagersanna som ligger i Skaraborg?

• klotjohanna

Catte: Jag kommer nämligen från beateberg som ligger vid sjön viken.... vi brukade åka till fagersanna och spela bilbingo....haha

Halleluja är en av de finaste låtar som finns, bra val!!!

• klotjohanna

Japp det känner jag till.... hihihi....ja världen är bra liten

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2