• Svar på tråden Gifte oss i somras och här är vårt nästa projekt!
  • Mycket långt kvar

Jag tycker bloggen är fin! Jag personligen skulle tycka det var fint om min kille skrev en sådan dagbok om mig, men inte offentligt. Och jag skulle definitivt inte lägga ut den på ett forum där folk vet vem jag är:). Lycka till med bebisen hursomhelst!

• Filips tjej

Men folk vet ju inte vem jag är!

• Novaline

Jag är mest bara fundersam över varifrån behovet kommer att skriva om så intima och privata saker inför en publik... Ofattbart!

• Nuttan

Obildade människor behöver kanske lite uppmärksamhet i sitt annars så trista svenssonliv.....

Bloggen är smaklös...white trash people

• Mycket långt kvar

Filips tjej: det tog inte lång tid för mig att kolla brudparen man kan söka på och få ner det till några olika som du kan vara ena halvan av... (förutsatt att ni hade registrerat er såklart). Man lämnar ut mycket om sig själv på ett sådant här forum. När man gifter sig, kanske vart man bor, om man har barn, vart man åker på bröllopsresa, hur gammal man är etc etc. Vilket är helt ok, men man bör vara medveten om det.

• nenne78

jag fattar inte vad ni hetsar upp er så för. De har ett sexliv, synd om er som inte har det. Killen tänker på sex och tänder på sin fru och är exhalterad att de ska ha barn. Vad är så white trash med det? Att de inte äter gåslever på en divan samtidigt som privatchauffören kysser de duntoffleförsedda fötterna med fransk manikyr?
    Sagt med en smula ironi, men det kanske ni inte förstår.

• Nuttan

Hehehehehe

Har du någonsin smakat på gåslever nenne78?

• mrztigger

i alla sexenkäter och undersökninar visar många namn och ansikten och folk klär av sig i tv och frågar olle i livetv. vad är så chockerande? och om det är så osmakligt... varför läsa mer? varför kollar man bloggen och läser allt som står? kan det vara så att vissa är avundsjuka över nån annans sexliv?

• Ellte

Men jisses vilket liv :D Jag tyckte det var en gullig blogg jag. Det brukar inte vara killar som skriver sådär levande och härligt...särskilt inte om bäbisar i magen :D

Att det är lite sex inblandat i livet är väl helt normalt ;)

• nenne78

Nuttan
    näe, men det är inte för att jag är fattig bonddräng utan för att det är rent djurplågeri hur de matar dem.
    Har du duntofflor?

Svar på tråden Gifte oss i somras och här är vårt nästa projekt!