-
-
Svar på tråden Gifte oss i somras och här är vårt nästa projekt!
-
Novaline
Toabesöken skriver vi inte om eftersom det inte är kul, medan vi faktiskt gillar "jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-det-eftersom-det-fastnar-i-filtret". -
Jag glömde att förtydliga att jag inte tycker att toabesök vanligtvis är kul. Men det kanske du tycker och då får du skriva om det i din blogg.
-
Kolla! Denna sajt har alltså oxå vissa betänkligheter...
Jaja, sak samma. Jag lämnar tråden nu, den är ett lågvattenmärke för mig! -
Filips tjej, det är tragiskt. HUR gammal är du?
Bye bye! -
Novaline
Vad har det med saken att göra?
Ha så kul med din blogg! -
Blev tvungen att läsa bloggen av ren nyfikenhet... förstår inte vad folk blir så upprörda över... jag skulle nog bli ganska smickrad om min karl skrev sånt om mig... fast jag kanske inte skulle vilja att han gjorde det på nätet i och för sig
-
En fin blog om ert liv tills överraskningssprutandet kommer - enligt MIN smak. Jag tycker det är lite väl exhibitionistiskt och detta säger jag definitivt inte för att vi har problem på sängkanten eller för att jag är avundsjuk - men detaljerna har ni inte med att göra.
Men smaken är som baken (eller hur det nu heter) så jag tycker verkligen inte att det är något man måste förolämpa varandra för... -
Novaline
jag undrar lite hur gammal du är. Lite barnsligt att först säga att man lämnar tråden, men sen inte kunna hålla sej utan måste slänga in en besk kommentar i alla fall. Inte speciellt moget, tycker jag.
vissa människor har kanske inte svårt för att "lämna ut sej". Vad är det med det då? Varför har ni problem med det? Vad rör det er och era liv?? Förstår verkligen inte varför man hetsar upp sej så för bloggen!?! -
Men snälla känsliga människor.. Va väl inte överdrivet mycket sex i de där heller.. Är ni pryda eller??
TS, njut av sexet så länge ni kan, om några månader är de inte lika roligt längre, tro mig.. Å lycka till med bebisen.. -
Gullig blogg full av kärlek. Lycka till med allt.
Ni som tar illa upp. Synd, men visst är det härligt med tryckfrihetsförordningen -
Grattis till graviditeten Filips tjej!!! -
Grattis till "Tummen" och lycka till!
Bry er inte om alla negativa kommentarer! Ta vara på det ni har och som "mippy" säger; njut medan ni kan!
Grattis igen! -
ojoj upprörda folk har blivit denna blogg tycker jag är fin ts :)
grattis till bebben :) lycka till med allt