• Cezi

Det behöver inte kosta mycket!

Hej, jag vill fråga en sak, billig lokal, vad är billigt?
    Vi hyr en lokal i 2 dagar för 4310:-
    Då ingår städningen och kuvert för 32 personer. Lokalen har en stor festsal, brasrum med soffor, veranda med flera bord och en lummig trädgård med några bord och stolar.

Är det billigt?

• Cezi

Nina Hq
    Det är en föreningslokal Hemgården i Viken, 2 mil norr om Helsingborg, huset är från 1954.
    5:-/ kuvert och då ingår allt porslin alla dricksglas.

• Cezi

Vi ska gifta oss på sommaren och vi ska byta ut de tråkiga gardinerna till tunna vita gardiner och dekorera mycket, flytta borden och göra det festligt, man kan ju inte säga att det är en liten lokal...
    Har sett många bilder på lokaler där folket har fått flytta borden för att kunna ha spex och dans, det behövs ju inte här... :)
    Det var det jag gillade med Hemgården.

• Cezi

Ja absolut en doftande blomma på toaletten gör ju underverk, det vet jag...När jag var i Sitges när min pappa fyllde 50 så upplevde jag för fösrsta gången blommor på toaletten, det var nästan underbart att gå in där, det doftade gott och det blev en "snygg" toalett :)

• Cezi

Vad synd att de inte var där, i Helsingborg var det fullt på hyllan :)

• Cezi

Vill bara berätta att jag lyckats få tag på en ny klänning 300:- under vårt maxbelopp på klänningskostnad :)

Det är lagerrensning på Anina i Helsingborg och jag var där igår och gjorde mitt klipp, den har kostat 5800:- innan. Det var till och med jag som hittade klänningen annars var det en tjej som hjälpte mig att ta ut klänningar att prova...är såå himla nöjd över den...

Alltså den kostade 2700:-

Svar på tråden Det behöver inte kosta mycket!