• amira

Kanns "gelehallon" annorlunda an silikonbrost?

Jag kan inte svara på frågan vad skillnaden är mellan gelehallon och silikon, men jag kan svara utifrån mina erfarenheter av ett bröst av silikonhölje och koksaltlösning innuti.

Jag gjorde en medicinsk operation 1998 och i mitt ena bröst la de då in ett silikonhölje med koksaltlösning inne. Jag tycker att detta känns som ett "normalt" bröst (det gör även min man). Det enda är att man kan (om man vet exakt var det är) känna inplantatet lite under armhålan.
    I mitt fall var det läkaren som bestämde vad/vilket material jag skulle ha i mitt bröst. Hur som helst gjorde läkaren ett mycket bra jobb. Konsultera en plastikkirurg med dina frågor så får du svar direkt.

• amira

förresten mitt ärr som är nästan osynligt ligger precis i samma linje som min vårtgård

• amira

eftersom jag inte utsatt det för sol sen 1998 så syns det nästan inte alls, vet man inte om att det finns ser man det inte, såvida man inte är väldigt nära och verkligen letar efter det...

• amira

mitt koksaltsinplantat skvalpar absolut inte, jag både rider och dansar och mitt bröst känns som vilket annat bröst som helst (jag har ett naturligt bröst och ett implantat)

Svar på tråden Kanns "gelehallon" annorlunda an silikonbrost?