Inlägg från: Too Be gift nu |Visa alla inlägg
  • Too Be  gift nu

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

IOR1
    Nej, det var jättelätt att förstå och är det nåt som är lite krångligt så är det bara att slänga ut en fråga här så är vi nog ett gäng som kan hjälpa dig:)

Lycka till och lägg upp sidan (om du gör en) så man kan kika in !

• Too Be  gift nu

bruden från småland

Allt står från början på engelska - när man sedan gör sina egna sidor så kan man skriva in svensk text istället.

Så här ser min ut och allt är på svenska:
    marcus-annelie.weddingannouncer.com/

• Too Be  gift nu

Du trycker på Page Names, jämte Your Pages - där kan du ändra vad alla sidorna heter.

Trycker du på Your pages och kommer vidare så är det innehållet på själva sidan du kan sätta in.

• Too Be  gift nu

bruden från småland

Vad skönt att det löste sig !!
    Du får lägga ut sidan här när du har gjort den så vi får kika hur den blev *nyfiken*

• Too Be  gift nu

softhi
    Om man är inne på Your Pages och väljer en av dina sidor och lägger till innehåll på kan man ju lägga till en bild.

Här du har lagt till innehållet kommer du ut till en sida där du kan välja Add Entry - där kan man börja med en ny text på samma sida och då får man lägga in en ny bild.

På sidan frieriet valde jag mallen som hette "Now and then" och där fanns det plats för 2 bilder.

Förklara kanske lite svamligt, men skriv igen om du inte hittar rätt.

• Too Be  gift nu

Susss
    Det skulle vara nåt på bröllopssidan - "ass entry"

Vad kul det kan bli bland tangenterna:)

• Too Be  gift nu

Susss
    Tur att det är fredag

• Too Be  gift nu

softhi
    Ska du gifta dig eller är du redan gift ??

Om du ska gifta dig kna du skriva om er, hur ni träffades om frieri/förlovning, vilka som ska vara brudnäbb,tärnor och liknande, var ni ska gifta er och var festen ska vara, om möhippa/svensexa, önskelista mm.

B

• Too Be  gift nu

softhi
    Tackar så mycket !

Det är lite svårt när man precis ska komma igång, men sen kommer man bara på mer och mer:)
    Jag har två nya sidor som jag filar på som ska läggas till snart.

Du kan ju kika runt bland olika sidor och låna lite bra bitar:)

• Too Be  gift nu

När du är under sidan your pages så finns det gröna bockar under published - där kan du ändra vilka som ska vara med på sidan.

När dom är rödmarkerade så finns dom inte längre med på hemsidan.

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....