• Fru Kroon

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??

• Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
  • mrztigger

det är inte svårt och det är gratis. det finns en annan bra sida under tips och ideer. gå in där så har du en tråd om weddingannouncer.

• GretaG

Hej du,

Jag gjorde min första hemsida på weddingannouncer o det är inte alls svårt.
    Instruktionerna tyckte jag var lätta att förstå men nu kan jag bra engelska. Det är verkligen gratis.
    Du kan ju lixom pilla runt o så lär du dig en massa under tiden. Det gjorde jag vilket ledde till att jag jag gjorde min egen heeeelt från scratch...
    Lycka till!!! :D

• NinaHq

Hej, det är jättelätt. Och gratis. Är själv ingen hejare på engelska, men det är mycket lätt att förstå. Det enda du behöver kunna för att jobba med sidan är, i princip, att skriva dina/era texter. Och att lägga in nån bild. Många här på BT har sida på weddingannouncer, så är det något du undrar så får du hjälp.

Lycka till!

• Too Be  gift nu

IOR1
    Nej, det var jättelätt att förstå och är det nåt som är lite krångligt så är det bara att slänga ut en fråga här så är vi nog ett gäng som kan hjälpa dig:)

Lycka till och lägg upp sidan (om du gör en) så man kan kika in !

•  bruden från småland

kommer allt stå på engelska man kan inte ändra länkarna???

• Too Be  gift nu

bruden från småland

Allt står från början på engelska - när man sedan gör sina egna sidor så kan man skriva in svensk text istället.

Så här ser min ut och allt är på svenska:
    marcus-annelie.weddingannouncer.com/

•  bruden från småland

TooBe - gift nu

jag får bara felmedelande de står:

There were problems with the following fields (marked in red below):

Name is a required field for all pages.
    If you continue to experience problems, please contact

va gör jag för fel

•  bruden från småland

och hur får jag bort sidorna på engelska

• Too Be  gift nu

Du trycker på Page Names, jämte Your Pages - där kan du ändra vad alla sidorna heter.

Trycker du på Your pages och kommer vidare så är det innehållet på själva sidan du kan sätta in.

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....