• Fru Kroon

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??

• Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
  • softhi

Susss

Jag har 2 jättefina kort på oss, dock inte tillsammans och det går inte att sätta ut 2 kort ju. I och för sig, ikväll kan man ta lite kort, vi firar nämligen 5 år tillsammans och ska ut och äta. Men om du får min mailadress så kanske jag kan få lite idéer från dig?

• Susss

Javisst, skriv din mailadress.

Hmm, vilken sida försöker du lägga ut kort på? Vad är det för typ av sida? Står det någonstans "add entry"?

• softhi

Susss

Tänkte lägga ut på Om oss. Tycekr det står add entry överallt just nu.

• Susss

Gå in på den sidan. Kanske har du redan lagt in en bild men vill ha en till.
    Om du vill ha en till bild trycker du på "add entry". Då kommer du att kunna lägga in text + lägga till en till bild.
    Du kan välja hur många "entries" som helst och få så många bilder som du vill!

• softhi

Susss

OKej ska försöka det senare. Känner mig helt fyrkantig i ögonen nu. Det är bara det att mitt tålamod är inte stort nog för att vänta medan bilden läggs ut. Här kommer min mailadress oxå så skickar jag adressen sen när jag kommit lite längre. sofiethidell@hotmail.com

• Kattabrud

Hjäälp,
    Ni som har kommit igång med weddingannouncer...Hur gör jag om jag inte vill ha alla menyer, dom är ju hur många som helst. Jag kanske bara vill ha sju eller åtta. Känner mig helt slut i hjärnan just nu. Tycker jag har försökt allt.Snälla om någon vet, hör av Er.

Tack på förhand

• Too Be  gift nu

När du är under sidan your pages så finns det gröna bockar under published - där kan du ändra vilka som ska vara med på sidan.

När dom är rödmarkerade så finns dom inte längre med på hemsidan.

• Kattabrud

aaah, tusen tack för hjälpen!

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....