Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
TooBe - gift nu
Hur har du fått in 2 bilder på samma sida? När jag försöker göra det så fösvinner den ena.
TooBe - gift nu
Hur har du fått in 2 bilder på samma sida? När jag försöker göra det så fösvinner den ena.
TooBe - gift nu
Tack, jag får försöka fixa lite, har lite hjärnsläpp just nu och det går trögt med sidan. Vet inte riktigt vad man ska skriva eller så. Några tips? Din sida verkar jättebra!
TooBe - gift nu
Vi ska gifta oss i mars nästa år. Tycker bara det är lite svårt att formulera ihop nåt skoj. Jaja, har fått lite idéer nu iaf. Himla fin sida ni gjort och fint med låten.
Susss
Det ska jag göra. Har du kommit långt med din sida då?
Susss
Förstår det. Jag håller på att försöka få dit några bilder på oss, har inga på oss tillsammans, är ingen person som tycker om att fastna på kort. Men det går verkligen inte! Blir knäpp snart!
Susss
Jag har 2 jättefina kort på oss, dock inte tillsammans och det går inte att sätta ut 2 kort ju. I och för sig, ikväll kan man ta lite kort, vi firar nämligen 5 år tillsammans och ska ut och äta. Men om du får min mailadress så kanske jag kan få lite idéer från dig?
Susss
Tänkte lägga ut på Om oss. Tycekr det står add entry överallt just nu.
Susss
OKej ska försöka det senare. Känner mig helt fyrkantig i ögonen nu. Det är bara det att mitt tålamod är inte stort nog för att vänta medan bilden läggs ut. Här kommer min mailadress oxå så skickar jag adressen sen när jag kommit lite längre. sofiethidell@hotmail.com
Susss
Du har oxå mail!