Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??
Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??
TooBe - gift nu
Tack, jag får försöka fixa lite, har lite hjärnsläpp just nu och det går trögt med sidan. Vet inte riktigt vad man ska skriva eller så. Några tips? Din sida verkar jättebra!
Susss
Tur att det är fredag
softhi
Ska du gifta dig eller är du redan gift ??
Om du ska gifta dig kna du skriva om er, hur ni träffades om frieri/förlovning, vilka som ska vara brudnäbb,tärnor och liknande, var ni ska gifta er och var festen ska vara, om möhippa/svensexa, önskelista mm.
B
TooBe - gift nu
Vi ska gifta oss i mars nästa år. Tycker bara det är lite svårt att formulera ihop nåt skoj. Jaja, har fått lite idéer nu iaf. Himla fin sida ni gjort och fint med låten.
softhi
Tackar så mycket !
Det är lite svårt när man precis ska komma igång, men sen kommer man bara på mer och mer:)
Jag har två nya sidor som jag filar på som ska läggas till snart.
Du kan ju kika runt bland olika sidor och låna lite bra bitar:)
softhi:
Det finns många trådar om hemsidor här på BT. Kika runt lite i dem. Jag har fått massa tips och idér därifrån till min weddingannouncer-hemsida.
Susss
Det ska jag göra. Har du kommit långt med din sida då?
Njae...jo rätt långt har jag väl kommit. Sedan vet jag inte hur den kommer se ut om några månader, hinner säkert ändra allt! En del kort jag lagt ut ska jag tex. ändra på. Just bilder på våra föräldrar tillsammans hade jag ett begränsat antal av därför ska jag ta lite nya kort. Jag vill helst inte lägga ut min sida här än men om du vill kan jag maila adressen till dig!
Susss
Förstår det. Jag håller på att försöka få dit några bilder på oss, har inga på oss tillsammans, är ingen person som tycker om att fastna på kort. Men det går verkligen inte! Blir knäpp snart!
Vad är det som inte går? Är det något som du inte får att fungera?
Försök att ta lite spontana kort på er. Bäst resultat blir det ju om någon annan tar korten. Jag vet att det är tråkigt att vänta, för man vill ju lägga ut allt nu nu NU!
Haha..