• Susss

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

Jag använde mig av en del av de befintliga sidorna men bytte namn på dem från svenska till engelska. Ex. fotoalbumet, kontakt, välkommen...
    De andra gjorde jag från scratch dvs. jag valde "Add page". När man gjort det får man själv välja hur just den sidan ska se ut. Jag har valt Custom textpage på de flesta. Där kan man lägga till hur många bilder som helst. Bara att trycka på "ass entry"! Good luck!

• Susss

Nämen hjälp!! Jag menar givetvis "ADD entry"! Ursäkta mig...
    Varför ska bokstäverna "d" och "s" var jämte varandra på tangentbordet????
    *rodnar*

• Susss

Ja det hade verkligen fått några att tappa hakan!
    Bara allmänt förvirrad idag, skriver en uppsats. Ska läsa igenom mina meddelanden innan jag skickar dem i framtiden!
    Sedan menade jag givetvis att jag hade översatt sidnamnen från engelska TILL svenska. Vad är det med mig? *ger mig själv en örfil så att jag ska skärpa till mig*

• Susss

softhi:
    Det finns många trådar om hemsidor här på BT. Kika runt lite i dem. Jag har fått massa tips och idér därifrån till min weddingannouncer-hemsida.

• Susss

Njae...jo rätt långt har jag väl kommit. Sedan vet jag inte hur den kommer se ut om några månader, hinner säkert ändra allt! En del kort jag lagt ut ska jag tex. ändra på. Just bilder på våra föräldrar tillsammans hade jag ett begränsat antal av därför ska jag ta lite nya kort. Jag vill helst inte lägga ut min sida här än men om du vill kan jag maila adressen till dig!

• Susss

Vad är det som inte går? Är det något som du inte får att fungera?

Försök att ta lite spontana kort på er. Bäst resultat blir det ju om någon annan tar korten. Jag vet att det är tråkigt att vänta, för man vill ju lägga ut allt nu nu NU!
    Haha..

• Susss

Javisst, skriv din mailadress.

Hmm, vilken sida försöker du lägga ut kort på? Vad är det för typ av sida? Står det någonstans "add entry"?

• Susss

Gå in på den sidan. Kanske har du redan lagt in en bild men vill ha en till.
    Om du vill ha en till bild trycker du på "add entry". Då kommer du att kunna lägga in text + lägga till en till bild.
    Du kan välja hur många "entries" som helst och få så många bilder som du vill!

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....