Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??
Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??
Snälla!! jag försöker få ihop en hemsida på weddingannouncer men hur får man bort rubrikerna till vänster om man inte vill ha så många??? Hmmm, verkar lite krångligt för lilla mig det här=)
hej igen! ops... såg att det den frågan och svaret redan låg framför ögonen på mig, hihi!
ni som har anmält er, går det att ändra darum? vi har bestämt år, men inte månad och datum, men vi vill åt planerings verktygen
TooBe - gift nu: Vilken underbar berättelse om ert bröllop! Den tillsammans med musiken... Wow! Grattis i efterskott!
oj, datum ska det så, whopsi :)
jag frågar igen och hoppas på bättre tur denna gång :)ni som har anmält er, går det att ändra darum? vi har bestämt år, men inte månad och datum, men vi vill åt planerings verktygen
Man kanske måste kontakta red..? Jag tror att man iaf måste göra det när man vill ta bort sidan.
När jag skriver tex "om oss" i intro text, så blir det jätte långt radavstånd typ. Hur ska jag göra för att få texten tätare??? Det ser så konstigt ut!!
Någon som kan det här?? Skulle va jätte tacksam! Har aldrig pysslat me det här innan så det är verkligen så det snurrar nu=)
Hej!
Genom att ändra skapa nya menynamn på svenska samt avmarkera de engelska får du en sida som du vill ha, dvs på svenska.
Håller själv på att bygga en, är inte riktigt klar, men gå gärna in och få lite tips!
annikaochmats.weddingannouncer.com
Till annika Lind.
Kikade lite på er sida, jäätefin! bilder på kyrka å allt=)
Vet du hur du gjorde för att inte ha ett stort mellanrum mellan raderna?? Ca: 2 cm mellan när jag skriver? Har försökt ändra men de går bara helt enkelt!! Vet inte vad jag gör för fel?? Jätte tacksam för svar, du verkar veta vad du gör=)
Man trycker ner Shift samtidigt som du trycker enter.
Då blir det normala avstånd
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Raderna kommer automatiskt med visst mellanrum.
Kanske du har nåt fel med inställningarna?
Om du vill lägga ut länken till sidan så man kan se vad du menar som är fel?
Om du vill ändra radavståndet kan du inte skriva i Word först och sedan kopiera över då?
Tack så hemskt mycke! phu! hihi...
Har suttit så länge å tryckt på allt så var det inte svårare än så:= Men va konstigt har aldrig behövt gö så innan??
Lägger ut sidan här snart, tänkte börja skriva lite först bara så blir det lite roligare!! Tack tack, ni hör nog från mig snart igen
IOR1
Jag har gjort en sida i weddingannouncer och jag tycker att instruktionerna är ganska lätta men det kan ju kanske bero på att jag gillar att "bygga" hemsidor. Men jag tror säkert att du klarar av det.
du kan ju gå in på min sida och titta lite andieandricky.weddingannouncer.com
p.s. finns även en annan tråd här på BT som handlar om weddingannouncer.
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1887232.html
Tack för hjälpen alla!! Börjar få lite kläm på d nu:) MEN jag har förstås en liten fråga till, hehe.
HUR gör jag om ja vill ha större teckensnitt??? Det finns ju för sjutton inte med att välja på verktygsfältet???
Du skriver i Word, gör större textstorlek och kopierar över.
är det någon som vet hur man gör om man ska välja egen musik hur gör man måste de vara speciella filer var hittar man dom
*PUFFAR*