• Tjolahopp

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

Snälla!! jag försöker få ihop en hemsida på weddingannouncer men hur får man bort rubrikerna till vänster om man inte vill ha så många??? Hmmm, verkar lite krångligt för lilla mig det här=)

• Tjolahopp

hej igen! ops... såg att det den frågan och svaret redan låg framför ögonen på mig, hihi!

• Tjolahopp

När jag skriver tex "om oss" i intro text, så blir det jätte långt radavstånd typ. Hur ska jag göra för att få texten tätare??? Det ser så konstigt ut!!
    Någon som kan det här?? Skulle va jätte tacksam! Har aldrig pysslat me det här innan så det är verkligen så det snurrar nu=)

• Tjolahopp

Till annika Lind.
    Kikade lite på er sida, jäätefin! bilder på kyrka å allt=)
    Vet du hur du gjorde för att inte ha ett stort mellanrum mellan raderna?? Ca: 2 cm mellan när jag skriver? Har försökt ändra men de går bara helt enkelt!! Vet inte vad jag gör för fel?? Jätte tacksam för svar, du verkar veta vad du gör=)

• Tjolahopp

Tack så hemskt mycke! phu! hihi...
    Har suttit så länge å tryckt på allt så var det inte svårare än så:= Men va konstigt har aldrig behövt gö så innan??
    Lägger ut sidan här snart, tänkte börja skriva lite först bara så blir det lite roligare!! Tack tack, ni hör nog från mig snart igen

• Tjolahopp

Tack för hjälpen alla!! Börjar få lite kläm på d nu:) MEN jag har förstås en liten fråga till, hehe.
    HUR gör jag om ja vill ha större teckensnitt??? Det finns ju för sjutton inte med att välja på verktygsfältet???

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....