• BlueTopaz

Glitter tråden...

Jahaaa, här var ni!
    Jag letade ju efter en tråd med våra namn i =)
    Hur hittade ni andra hit??

Jag startade oxå en ny, men då skiter vi i den då.

Hur har det gått med huset Victoria?

Jo, jag sitetr på nya jobbet nu, vid mitt egna nya skrivbord och sprillans bärbara dator =)
    Trivs riktigt kanon än så länge, alla grabbarna är supergulliga!!
    Har dock MASSOR att göra.. jobbar även ledig tid just nu. Men en stor födel är att jag får heltidslön även om jag bara jobbar deltid, huvudsaken är att jag gör ett bra jobb.
    (Just nu jobbar jag så mkt för att Tomas är pappaladeig då Leo fortfarande är dålig och inte går på dagis, vi får börja om invänjningen på måndag) Sedan blir det deltid när Leo går på dagis.

• BlueTopaz

oj.. råkade skicka..

Gud vad kul med schweiz Iza!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Det måste kännas jättebra!?

Men nu får du faktiskt lov att komma och hälsa på snart iaf, annars kommer vi aldrig få se dig mer!!

• BlueTopaz

Vi använder din tråd Iza, den hade ju redan kommit igång.
    From nu kan vi väl kalla våra tråder för "glitter"- ngnting och hålla dem under forumet "gifta"?? På så sätt hittar vi varann igen!

• BlueTopaz

Ja! Vi borde faktiskt boka in det rätt så snart så att alla kan! Tar du med dig Andi då eller ngn kompis eller hur vill du göra?

• BlueTopaz

För du bor väl hos ngn av oss?

• BlueTopaz

Leo har blivit sjuk IGEN!! Jag var tvungen att vara hemma och VAB:a.. men resten av veckan får tomas ta. Stackars liten, fattar inte varför han är så dålig??

Vi fick ÄNTLIGEN resten av fotograf- bilderna nu, baaara två månader efter bröllopet..Jag blev så besviken! Vi fick ju 10bilder tidigt för att ev. ha till tidningsannons, och nu fick vi bara 10 bilder till.. =( Jag trodde vi skulle få så gott som alla.. och inte en enda bild finns på bara Tomas, det finns bara flera st på mig.
    Hur har ni fått era bilder?

Nej nu måste jag förbereda för jobbet imorgon. Ska bla titta på nya lokaler till företaget och handla lite till förråden/ inredningen samt boka och förbereda julfesten och månadsmötet.
    Fan vilket kul jobb jag har just nu!! =)

Alltid kul att höra vad som händer i ditt liv Ylva!

Hoppas inte ryggen blir ngt framtida problem Iza!!

• BlueTopaz

Vad har hänt med min msn?? JAg har ju min nya jobbdator nu, så jag har inte haft ngr bilder att lägga upp och är heller inte online hela tiden. Men är i princip online hela dagarna på jobbet.
    Däremot är det dåligt med tid..

Vad ska ni köpa i julklapp till era män? Jag tycker det är lika svårt varje gång..!!

Var och klippte mig på Avanti idag Jess, vad bra de var! Var det där du gjorde brudfrisyren eller var det Saras?

Ja vi skulle ha gjort en deal på papper men muntligt blev vi lovade "bilderna" på skiva, och jag antog ju att det vara ALLA bilder.. Men jag ska kolla om vi kan få dem med. Vi fick ju fotograferingen i bröllopspresent så det är lite känsligt det där..

• BlueTopaz

Jag är hemma nu på em.. JAg har jobabt så himla fort så jag har ingenting att göra nu.. Det är iof säkert jättebra att visa att jag kan jobba som en häst, men det var nog inte så klokt att göra sig själv onödig.. kom jag på.. =( Jag har typ att göra så pass mkt att det blir halvtid, om ens det.
    MEN kanske får jag börja lära mig att göra presentationer och följa med på möten osv redan nu? Om jag ska börja involvera mig i projekten så har jag grymt mkt att lära mig!! JAg fattar typ ingenting, allt de gör är så oerhört tekninskt.
    Jaaa det är väl bara att börja lägga näsan i blöt och börja snappa upp saker!
    Än så länge får jag heltidslön även om jag knappt jobbar iaf. Thank god!

Imorgon får jag mina visitkort iaf =)

Ligg på dem bara Ylva så får ni nog klart det snart!

• BlueTopaz

Företagaet heter ClearCloud, www.clearcloud.se. Jag jobbar som VD- sekreterare/ ass.

Mja, vet inte om det går så bra.. har faktiskt ont i magen över hur det blir framöver, kanske finns det inte tillräckligt att göra? VDn behöver avsätta grymt mkt tid för att lära upp mig att ta över en del av hans enkla uppgifter, men det är tid som han verkligen inte har. Moment 22 alltså ;)

• BlueTopaz

Haha, jag har oxå skaffat pass, och det blev oxå en HEMSK bild!!
    Försökte fota Leo oxå men det var totalt omöjligt han bara grinade när vi satte honom framför kameran.. han som är så fotogenique annars..

Jag skulle oxå vilja ge bort ngn form av myshelg.. meeen då ska man hitta barnvakt och kattvakt.. =(

Det hände ngt roligt här på jobbet igår, de har koll på vilka som besöker hemsidan och vartifrån besökarna blivit länkade. De såg en väldigt hög statistik på länkningar från ngt som hette bröllopstorget och kunde verkligen INTE FÖRSTÅÅÅ vhur detta kom sig... De började tom kolla om de betalat för länkningar härifrån haha!!! Det blev höga skratt när jag berättade hur det låg till =)
    Märkligt att så många inte bara läser tråden utan oxå bemödar sig att kolla vad jag har fått för nytt jobb!?? ;)

Klart ni ska ha huset Victoria! Bara Tomas får låna 3miljoner, tillsammans kan vi låna strax under 5milj har jag för mig?Men skulle aldrig låna mer än 3 iaf. Men vad konstigt att det är annorlunda där uppe?
    Du måste berätta hur det har gått idag!! =)
    Såg förrästen att jag inte svarat dig på FL, förlåt! Ska göra det!

Svar på tråden Glitter tråden...