• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Izunia

Jessie ja det är ett sport event management företag som har sitt huvudkontor i schweiz!

Idag ringde jag till min kontakt..livrädd och pa gränsen att kräkas av nervositet har jag skaffat mig en praktik/framtida jobb i Schweiz! :) Nu känner jag mig väldigt tuff!
    Jag kommer nog att resa ner först i mars/april. Men jag e himla glad!!

Karin hur gar det för dig? Har du börjat pa ditt nya jobb än?

• Victory

Angående huset: Det är visning imorgon så jag längtar lite tills dess. Jag vet inte alls vad jag kommer att känna när vi väl är där så det blir spännande. Jag har promenerat förbi några gånger och det är verkligen inte snyggt utvändigt (långt ifrån mitt drömhus) men ändå tilltalar det mig på nåt sätt! Jag lämnar rapport inom några dagar!

• Izunia

ja det blir spännande. Strunta i husets utsida. Jag tror att det kan bli riktigt bra inne. Den har ju jättebra planlösning. Ni far se när ni är där. Ni kanske blir kära!

• BlueTopaz

Jahaaa, här var ni!
    Jag letade ju efter en tråd med våra namn i =)
    Hur hittade ni andra hit??

Jag startade oxå en ny, men då skiter vi i den då.

Hur har det gått med huset Victoria?

Jo, jag sitetr på nya jobbet nu, vid mitt egna nya skrivbord och sprillans bärbara dator =)
    Trivs riktigt kanon än så länge, alla grabbarna är supergulliga!!
    Har dock MASSOR att göra.. jobbar även ledig tid just nu. Men en stor födel är att jag får heltidslön även om jag bara jobbar deltid, huvudsaken är att jag gör ett bra jobb.
    (Just nu jobbar jag så mkt för att Tomas är pappaladeig då Leo fortfarande är dålig och inte går på dagis, vi får börja om invänjningen på måndag) Sedan blir det deltid när Leo går på dagis.

• BlueTopaz

oj.. råkade skicka..

Gud vad kul med schweiz Iza!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Det måste kännas jättebra!?

Men nu får du faktiskt lov att komma och hälsa på snart iaf, annars kommer vi aldrig få se dig mer!!

• BlueTopaz

Vi använder din tråd Iza, den hade ju redan kommit igång.
    From nu kan vi väl kalla våra tråder för "glitter"- ngnting och hålla dem under forumet "gifta"?? På så sätt hittar vi varann igen!

• Gemma

Izunia, tänkte väl att det var du som låg bakom tråden ;) Alternativt hade kanske "en bling bling värld" kunnat funka?

Kram!

• Izunia

hha bling bling värld hade varit super men min fantasi är inte pa topp! :D

Karin jag mailade traden till er..:? kanske inte kom fram?

Jo jag är megaglad för jobbet/praktiken!! Känns som man kanske kommer nan vart nu. Jag LOVAR att komma och hälsa pa snart. Kanske efter nyar?

• BlueTopaz

Ja! Vi borde faktiskt boka in det rätt så snart så att alla kan! Tar du med dig Andi då eller ngn kompis eller hur vill du göra?

Svar på tråden Glitter tråden...