• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Victory

Åh, Jess vad många nya roliga saker till huset! Blir ju sugen att se bilder efter renoveringen, har du lagt ut några såna? Vill ha inspiration till vårt hus, har kollat inredningstidningar hela kvällen!!

Iza: Vad kul om Andi skulle söka till Idol! Jag skulle rösta av bara tusan!!!

• Izunia

Vicky! :) Jag försöker övertala honom att söka nästa ar men han tror det blir pinsamt för att han inte längre är 20. Men sitter han och klagar pa dem som sjunger far han ju bevisa motsatsen själv!! :D

• Victory

Iza: Men visst brukar det väl finnas personer runt 30 som söker också!? Och så ser han ju rätt ung ut...

Ammo: vi bor ju i hyresrätt så det blir inga problem att flytta. Tyvärr får man väl säga, vi hade kunnat få ut mycket pengar för lägenheten för den är verkligen fin med bästa läge i stan!

• Ammo

ska lägga ut bilder på huset när vi är klara så ni får se hur det blev såklart, men det dröjer nog ett par veckor till.

• BlueTopaz

Grattis Victoria!!! =) =)
    Gud vad roligt! Ja det är verkligen skitkul att få göra om ngt till en ens helt egna!
    Här är några bilder av vårt hus, dock ej klart på långa vägar.. vi har tex inget på väggarna och inga gardiner:
    groups.msn.com/bluetopaz/vrtnyahus.msnw

Idag var jag hos frisören, gick därifrån gråtandes.. Jag bad om en bob (kort lite uppklipt page med lite längd fram) men kom ut som en 65-åring i håret, hon klippte av nästan allt.. håret längst upp är 4cm och luggen slutar vid ögonbrynen...!!! Jag var så ARG!! Jag behövde inte betala men vad hjälper det??!

MEN, jag köpte iaf ny bil idag =) Köpte en saab 9-3, 2.0T. En 2006:a uttagen i juni som har gått 811mil. Såå fin!! =)
    Här är den: www.bytbil.com/images/anastockholm/XUX536-1000.jpg

• Izunia

karin vad hemskt med haret!!! :o Har du ingen bild...? Jag tror inte att det är sa farligt som du tror....

Huset är iaf skitfint!! Vad fint köket blev!!

Och grattis till nya bilen!

• Yllo

Va kul med huset Vicky!! Är affären klar nu?

Tråkigt med håret Karin... Inge kul när man kommer från frissan och ser för hemsk ut. *tröstkram* men håret växer ju ut så du ska se att det snart ser bättre ut.

Iza... börjar du få resfeber? Såg att du lagt ut dina tärnklänningar på Köp och sälj. Jag är fortfarande intresserad av den ena klänningen... Vad blir mitt pris?? Vilken storlek tror du blir lämpligast åt mig? kanske den där mitt emellan blir bäst.... *funderar*

Ska smita iväg och ta morgonfika nu, men jag tittar in igen och skriver mer.

• Izunia

ahh ylva! Jag är sa glömsk! Vad fult av mig!! Maila mig!

• Victory

Vad fint ni har fått det, Karin!! Särskilt köket är ju underbart! *avundsjuk*

Hmmm... husaffären skulle kunnat vara klar vid det här laget, om det är var för att jag är så himla VELIG!!! Jag har inte kunnat ta ett slutgiltigt beslut än utan svänger än hit än dit! Inte undra på att Daniel håller på att bli tokig på mig! Vi tittade på huset igen igår kväll och då var jag lite mer kritisk. Så efter den titten kändes det ju inte alls bra.

Det är väl det att det helt enkelt inte känns 100 % rätt. Eller rättare sagt så känns det inte rätt alls (om jag tänker på mitt drömhus) men det är det enda som finns just nu som är okej, och D vill inte vänta längre. Jag har svårt att skiljas från lägenheten där jag trivs så himla bra. Vi skulle säkert kunna få det rätt fint och jag skulle nog inte vantrivas, men inte heller trivas som jag gör här. Min tanke, om vi köper det, kommer hela tiden att vara att vi ska hitta nåt annat inom några år.

Åhhh! På torsdag måste vi säga upp lägenheten... :-/

• Izunia

amen vicky..vad trakigt att du känner sa!
    Klart att ni inte ska köpa om du är saaa velig. Men jag tror inte att ni ska leta efter nat "drömhus"...Det är svart att hitta. I värsta fall far ni kanske flytta 2 ggr bara.

Vadda blir av med lägenheten???

Ylva..fick du mitt mail? Jag har fatt manga mail ang klänningarna..

Svar på tråden Glitter tråden...