Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
usch vad jobbigt att du känner så för huset. Jag hade också otroligt stor separationsångest inför flytt och lämna vår älskade lägenhet, så jag förstår precis hur du känner.Jag har flyttat runt sååå mycket innan och den var min riktiga fasta punkt sen jag flyttade hemifrån, så efter 5 år trodde att jag skulle gråta en skvätt vid flytten men det gick bra och plötsigt hade jag nästan glömt bort den och hade 1000 andra saker att tänka på med ny huset.
Visst man ska inte köpa bara för köpandets skull, det ska kännas rätt. Men om ni får det till bra pris och sen ångrar er så kan ni ju alltid leta vidare därifrån och förhoppningsvis inte förlora på huset.
Usch känner mig risig igen, fasen det låter som om jag varit sjuk hela hösten. Jag är ju aldrig sjuk! Men den här dumma förkylningen släpper ju aldrig och eftersom jag jobbar på så blir jag ju aldrig frisk. Åkte dock hem till lunch idag och legat i soffan hela tiden.
oh nä jessica..igen! vad trist.
Det är sa synd att vi inte bor närmare varandra alla. da hade vi ju kunnat träffas oftare..:(
kollar om du är på sms Iza, koplr upp mig nu
hej jag är pa hela tiden. sag att du skrivit till mig. Kollar Grey´s nu!
Jag fick ditt mail Iza! Jag har ju 109 cm över höfterna, tror du att den passar ändå? De övriga måtten borde funka, speciellt med tanke på att det är snörning.
Jess... tråkigt att du är risig igen.. Du behöver helt klart stanna hemma ett låååångt tag och verkligen bli frisk!! Mycket stress och att man går för tidigt tillbaka på jobb gör ju att förkylningen ligger kvar och pyr...
Vicky... Man ska nog inte köpa ett hus för köpandets skull. Men det där huset har stora potentialer och kan mycket väl bli ert drömhus när ni fixat det som ni vill ha det. Även jag hade nog separationsångest när jag flyttade från min lägenhet.. Jag och Bosse hade dock bott ihop ett bra tag i hans lägenhet, men jag hade ju min kvar och det kändes så skönt att veta att jag hade mitt eget ställe att rymma till om jag ville vara ensam.
Nu när vi har huset så känns det ibland lite jobbigt. Jag har alltid trivts bra ensam och känner ibland att jag skulle vilja vara för mig själv och bara göra sånt som jag gillar utan att ta hänsyn till man och barn.
Ex... Om jag en kväll inte känner för att laga "riktig" mat så skulle jag kunna koka en tallrik makaroner eller ta flingor med mjölk till middag.. men nu när jag har make så måste jag se till att han får ordentlig middag... (fast ibland så får han fixa själv och då blir det oftast en hamburgare för hans del).
Huga.. jag var till tandläkaren igår och påbörjade omrotfyllningen av min bråktand. Har en hel del ont idag i den tanden, men det var helt normalt sa dom. Dock har jag inte nästa tid förrän 23/1 och har även stränga order om att inte äta hårt bröd, kola eller annat segt/hårt tills jag varit på nästa besök (den provisoriska plomben kan lossna) och vad är en jul utan kola??
Ylva det är nog inga problem med klänningen. Den var lite stor för henne över höften och korsetten gar ganska langt ner.
Vill du ha den?
Ohh idag har jag jobbat till kl 20 med huvudvärk och allt... Den har fortfarande inte gatt över..
Men LOST var pa tv och det hjälpte ju lite! ;)
Karin hur gar det pa det nya jobbet? Har Leo blivit bättre?
Vicky hur ska ni göra med huset?
Jess...Hoppas din förkyldning gar över iaf innan jul.
Jag kan inte fatta att vi aker pa söndag! Hur skönt som helst! Jag hoppas tröjan jag tryckte (just married) till Andi blir klar innan dess! Det är en överraskning!
:o Jag far ringa dit imorgon.
Känner mig lite bättre idag. Febern gick ju över direkt som vanligt...?!
Har tillbringar en tim nu på morgonen att hjälpa Martin med att leta efter hans bilnyckel, slavpelle men han hittade den tillslut.
Är också nyfiken på hur ni gjort med huset Vicky?
Är sååååååå avudsjuk på er resa Iza, jag viiiill ocksååååå åka! Jag har ju kollat runt lite men jag tror inte vi kommer iväg:( alla möbler är på g och det är runt 25000 kr som ska betalas snart samt alla gardiner, lampor mm som måste inhandlas.
Jag kommer ju vara ledig en hel del vid jul och det hade varit så skönt att få byta miljö och få se solen en vecka.
Jess - Jag tycker nog att du borde gå till en läkare och få en sjukskrivning så att du kan vara hemma lite längre och verkligen friskna till. Inte kul om du går tillbaka på jobb och blir kanondålig igen.
Karin - Hur är det med Leo? Är han frisk igen eller? Gnäller dom mycket på jobbet om att du är hemma med honom? Hoppas så att han håller sig frisk fram tills din provanställning är slut.. annars så kan det ju finnas en risk att dom väljer att låta dig sluta p g a hög frånvaro
Ja, Vicky.. Hur blir det med huset?
Åhhhh... Iza... Jag vill också fara till solen och värmen NU!!! Skicka en tanke eller två till oss som sitter fast här i kylan nästa vecka när du är där borta i värmen
Oh Jess klart att jag ska skicka manga tankar till er!! Jag har lagt fram alla mina kläder, men jag ska nog börja packa nu. Bara jag inte glömmer nat...som smink eller fönen! hhaha