Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Ylva, när är det du behöver klänningen? Var det till nyar eller nat sant?
första gången jag e på denna tråd:
Izunia: vilka vackra bilder...speciellt den när din man håller om dig och kysser dig...vem hade ni som fotograf?
Ni ser så lyckliga ut! jag önskar er all lycka i världen=)
lycka till
Starstruck tackar!
Just den bilden var tagen av en kompis. Vi hade anlitat Stoltzphotography och hans bilder finns under en länk pa hemsidan.
Jag önskar att jag kunde vara ledig och blir helt frisk Yllo, men detta är vår absolut viktigaste tid på hela året så det är tyvärr omöjligt. Men tack för era omtankar,de värmer!
Men jag kommer vara ledig i jul from 22dec-7jan, då ska jag inte göra annat än ligga på soffan, pilla mig i naveln och äta gott så står jag ut fram till dess så är jag glad.
Men nu har jag lagom tempo så det är inte stressigt längre. Har med i morgon kört 30 utbildningar i lika många butiker, men det är den sista hoppas jag...så nu kommer jag kunna sova ut också på mornarna så länge ingen bygg-gubbe kommer i ottan.
Kom precis hem från min sjukgymnast. Idag drog han rätt 4 låsningar i ryggen, sååå skönt!
Åh jag vill också packa!!
Och jag vill till kiropraktorn... :( Min var helt fullbokad sa jag hinner inte ga innan jag aker..har saa ont i ryggen..
Mmmm.... kiropraktor.. Låter döhärligt! Jag har också jätteont i ryggen, men får nog nöja mig med massage. Kiropraktorer har en tendens att ta i lite väl hårt när dom knäcker och drar.. och då jag har så svårt att slappna av så är det en större risk att dom skadar mig istället för hjälper
Hoppas att du hinner friska till ordentligt över julhelgen då Jess!
Iza - Det är ingen panik med klänningen. Jag ska inte ha den förrän nästa år (oj så långt fram i tiden det lät *skratt). Nyårsafton är inte riktigt läge att ha en så fin klänning.. men jag har två baler inplanerade nästa vår.
Jag var iväg och påbörjade julklappsinköpen idag Har nästan alla klara redan, men de svåraste är kvar. Min bror (ingen aning om vad jag ska ge åt honom), Annica, Fredrik och så Bosse. Vissa klappar är inte köpta än, men jag vet exakt vad dom ska få och några av de sakerna ska jag beställa (har inte skickat in beställningen än då den ska kompletteras med ytterligare några små saker). Pappa ska få förlängningen på sin prenumeration på Allers så det ska jag fixa när jag far hem till Åland nästa gång. Helt otroligt nog var det mycket billigare att beställa prenumerationen på Åland och få fakturan skickad hit till mig i Sverige
hur går det för er med julklapparna?
skönt för vi har inga julklappar i ar...bara nat litet.
Jag vill ocksa ga pa bal!!!! :(
Häftigt med bal! Jag har bara varit på luciabal sista året på gymaniet, alla var ju klädda som på en riktig bal. Men i den åldern är det ju inte specieltt seriöst. Hade varit pamigt att gå på en nu när man är lite mer vuxen ;)
Vad duktig du varit med julklapparna Ylva!! Jag har börjat lite smått så jag är klar med några få men har de flesta kvar. Men jag kan ju smita in i olika butiker i galleriorna mellan mina andra butiks/jobb besök så jag hinner nog i tid.
Vi har dragit ner ordentligt på julklapparna till alla vuxna. Vi köper en liten symbolisk sak man kan behöva för runt hundralappen. Jag däremot tycker det är superskoj att både köpa och få klappar så jag hade gärna kostat på mina presenter lite mer...visst man byter pengar, men man får ju saker man inte annars skulle gå och köpa, man blir glad och det hör julen till att göra så....men min röst blev tyvärr nerröstad på den fronten:( så jag får köpa saker men för en liten summa nu....förutom till min älkling...han får fina saker, vad det nu ska bli i år...hm..
Stackare Iza, jag har ju själv dragits med detta sen i sep så det var en befrielse att dra rätt idag. Enl min sjukgymnast så är det inte bra att gå för ofta hos en kiropraktor, tillslut skadar de mer än gör nytta. Min mamma sa det till mig i våras och när jag frågade min kiropraktor då så försvarade sig så klart och sa att det var ingen fara. Men nu sa ju min det idag med och jag tror nog mer på honom som jobbar med skador.
Min mamma har inte dragit rätt en kota på flera år sen hon började hos sin sjukgymnast och började träna upp ryggen på rätt sätt.
Så vi får väl se om detta kan hjälpa mig nu, i så fall ska ni få alla info jag har så kan ni också köra samma övningar mm.
pampigt ska det stå
Nu har vi skrivit kontrakt på huset!!! Och det känns faktiskt riktigt bra! Jag hade en sista kris ikväll när jag kom hem från jobbet, eftersom Daniel lämnat in uppsägningen på lägenheten. Men sen pratade jag med mina föräldrar på telefon (de var ju lite skeptiska till köpet till en början) och de sa att de självklart står bakom vårt beslut och tyckte att vi skulle fullfölja köpet. Så med deras stöd i ryggen kändes det lite lättare att skriva på papprena. Nu är det bara att börja planera för renovering! Längtar så att få visa er bilder när det är klart! Det ska faktiskt bli riktigt skönt med ett eget, stort hus och en trädgård! (Undrar om jag kan somna ikväll... )