• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Bröllopstokiig

Ja, den är ju helt underbar den där historien Väntar så ivrigt på del 3

• Victory

Jess, jättestort grattis!!! Självklart blir jag jätteglad för er skull! Lite avundsjuk kanske, men vi kör på stenhårt (hihi) i december så det ska väl ta sig snart! Vi längtar sååå båda två! Men nu kanske tankarna på huset gör att vi kopplar bort lite av prestationsångesten och då får vi hoppas att det går av sig självt! Hur som helst: jätteroligt för er och jag gläds med er!!!

Iza: Önskar man kunde teleportera sig dit bort till er, det låter underbart!! Själva hade vi planer på att resa till Thailand till våren men nu blev det så mycket med husköpet så vi skjuter det på framtiden.

• Izunia

uhhh jag har legat i solen hela dan..nu orkar jag inte mer for idag. Imorgon aker vi ju till miami sa jag vet inte hur det blir med internet dar.

Vicky, stressa inte upp er bara.. Det dar med renovering av hus ar komplicerat..eller rattare sagt BLIR komplicerat! Fraga Jess och Karin! hihi!

Hej sa lange tjejer! Jag onskar att ni var har! :)

• Ammo

Tack Vicky! Förstår att ni längtar och att det kan kännas jobbigt att inget hänt hittills.Men jag tror att ni kommer få annat att tänka på nu och då kanske det släpper. Att bli med barn är inte att trycka på en knapp tyvärr. Jag hade aldrig trott att det skulle gå fort för oss.
    Har följt flera stycken som haft enorma problem, sist Martins kusin som lyckades efter många år och 5 försök med provrör,en av mina bästa kompisar hade 3 missfall och gick på utredning, så min iställning att bli gravid var att det kunde ta sin tid och eftersom jag alltid råkar ut för alla möjliga oturssaker, har haft cellförändring mm så väntade jag bara på att gå igenom det värsta...

Så länge ni inte känner till några problem så slappna bara av och försök att tänka på annat, konsentrera er på huset nu så kommer det säkert lossna så småning om.Risken är ju att kroppen själv "spärrar".

Iza, hoppas vi hörs något mer. Man drömmer sig bort varje gång du skriver ett inlägg:)
    Just nu är det storm ute och regnar :(

Men i morgon ska jag på relax-spa-dag. ska bli sååå skönt!

God natt!

• Izunia

jessica jag hoppas jag kan sta till tjanst! ;)

Kom precis hem fran en hockeymatch mellan florida panthers och Buffalo.

Ha det sa mysigt pa ditt relax spa! Det behover du!

• Victory

Iza, det låter som en jätterolig/händelserik/härlig/avkopplande och alldeles underbar semester! Njuuuuut!

Jessica: Ja, du har rätt i att man borde koppla bort tankarna men det är svårt när man känner sig som besatt! Tyvärr är det precis vad som hänt för min man, han känner prestationsångest och då funkar inte kroppen som den brukar, vi har helt enkelt svårt att få till det rent fysiskt. Jättefrustrerande för oss båda, han vill ju minst lika mycket som jag men det går bara inte. Men vi försöker slappna av och inte tänka att det "måste" gå utan ta det som det kommer.

Ha det så skönt på relaxdagen! Nu ska vi på bio!

• Ammo

Åh vilken dag jag haft!!!

Kom fram till Sigtuna kl 9.00 (för er som inte varit där så kan man säga att det är en av Sveriges första städer och har dessutom behållt den gamla charmen så den påminner lite smått om visby.)
    Vi började med en stadsvandring och gick igenom dess historia.
    Sen var vi på Yoga och efter det njöt vi av en god lunch.
    Efter det gick vi tillbaka till spat där vi hade yoga och njöt av olika behandlingar och bubbelbad. Jag körde en ansiktsbehandling med massage, sååå skönt.
    Nu måste jag äta...

• Victory

Låter underbart Jessica!

Jag är ensam idag (D jobbar helg som vanligt) men jag är inte ledsen för det utan jag har shoppat julklappar, sen surrat med syrran på msn och nu ska jag julpyssla och laga god middag till mig själv!

Ha en bra helg, tjejer!

• Ammo

Nu är vi nästan klara med övervåningen:)
    Har målat det sista (har bara en vägg kvar som vi får måla efter de är klara i badrummet). Har satt i alla persienner i alla fönster, vissa nya och de gamla har fått vita delar istället för bruna..
    Alla element är köpta samt alla lys och elkontakter. Men vi måste ha hjälp med inkopplingen av dessa då vår el inte är som den ska.
    Så målet är att flytta upp nästa helg!

Usch i morgon måste jag ta mig till Gävle...blir nästan 40 mil att köra:(
    Sen är det bara golvlisterna som ska spikas fast.

• BlueTopaz

Hej Tjejjer!

Sitter på Excel- kurs inne i stan, och det är sååå tråkigt!! Halva dagen har gått och jag har ännu inte lärt mig någonting nytt i princip... Dessutom sänker jag medelåldern med ca 5-10år på kursen.. Hoppas det blir bättre imorgon!! (tvådagarskurs)
    Men, fördelen är iaf att jag får öva på att leta kunder bland kursdeltagarna ;) Mina sociala skills har ökat en hel del sedan jag var mammaledig kan man ju säga! Meeen det är svårt att vara supersocial med en baby och andra insnöade mammor haha ;)

Jag hade tjejfest i helgen, det var jättekul. Men imorse upptäckte jag tyvärr att någon busat en del och ställt om alla klockor så att de gick 30min efter... vilket gjorde att jag kom en kvart försent till kursen! Inte jättepopulärt! Jag upptäckte det när min armklocka och satellitklockan i hallen visade rätt tid. Fick lätt panik och körde bilen i bussfilen in till stan istället för att ta tåget. Tur att inga poliser fick syn på mig!!

Vad ska du göra i Gävle Jess?
    Kommer förrästen gärna och tittar på hur ni har det nu och klappar lite på lilla magen. =)
    Hittar ni förrästen en bra elkille/ tjej så hojta gärna för vår har dragit...

Fyyyy vad tråkigt jag har!!

Svar på tråden Glitter tråden...