• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Yllo

Toppen! Så ska jag lägga till dom på betalningen och skicka iväg den ikväll

• Ammo

Hej! Håller med dig Yllo, varför ska det vara såååå mycket nu innan jul. jag hinner inte med!!
    Sitter just nu och ska börja printa ut bröllopskort som vi ska ge bort i ram, men min jäkla skrivare bara bråkar med mig...aahhhh.

Höll på till tolv i natt med att packa upp möblerna. Men nu saknas bara matsalsbordet och fondtapeterna. Nu sitter gardiner och blommor i fönstrena och soffan mm är på plats och pappen på golvet är borta!!
    Ska fota längre fram efter att allt är klart...den som väntar på ågot gott får vänta ett tag till...

• Izunia

ohh jess jag längtar efter bilderna!!! :D

Nu är jag supertrött.... Som gr

• Izunia

ops..

som grande finale har jag bakat pepparkakor med glasyr!! :)

• Ammo

Nu är jag ledig i 2 veckor!!!!!!!

Har printat ut 1 st 18x24 "tavla" och satt i ram samt 10 st 10x15 kort till 7 personer, så nu ska jag slå in alla dessa + resterande klappar jag har kvar, ho ho.

• Izunia

wohoooo Jesss!!! Jullov! :) Själv har jag köpt nagra klappar idag men maste ut och tvangshandla imporgon(hatar sant!) samt att jag maste handla massa julmat! Men det ska blir mysigt!

Jag längtar tills jag kan träffa er i stockholm!! Karin var haller du hus!?

Har precis varit pa middag hos grannen och har ju druckit NAGRA glas vin...hhiuhihihi

• BlueTopaz

Oj, var jag håller hus!?
    Jobbar arslet av mig med ALLT!!! Imorgon ska vi vara 14 pers här på julafton och jag har 100saker att förbereda!!
    Dessutom har Leo fått stränga order om att hålla sig borta från dagis fram till efter nyår så hela den här veckan har vi försökt turas om att vara hemma plus att jag varit sjuk men varit tvungen att jobab ändå.
    Sedan skulle allting till julaftom köpas in, typ dukar, glas, glöggmuggar, extra porslin ett extra bord, julklappar handlas och slås in, de sista gardinerna skulle upp, städa, plocka undan, laga mat, inhandla julmat och bla bla bla...

Jag har sååå ont i huvudet och är tokförkyld..
    Och ngt är fel med Leo och vi vet inte vad, han är bara oerhört förbannad och ledsen om vartannat.. och vägrar sova.

Snälla, hjälp, någon!???

Men GOD JUL till er iaf!!!! Puss

• BlueTopaz

Sedan ska nyår förberedas, med drygt 20gäster..
    Jag har tagit på mig för mkt! Men inte lätt att veta att Leo verkligen ALDRIG blir frisk.

*tycker synd om mig själv*

• Yllo

Nääää usch va tråkigt att du både är förkyld och att Leo inte mår bra han hellet Karin!! Julstök när man mår dåligt är ingen höjdare Hoppas att julafton i alla fall blir lite trevlig.

Nu sitter jag hemma på Åland och väntar att julafton ska komma. Idag har vi varit runt och lämnat av julklappar till våra kompisar. (dumma dator att vara långsam på tangentbordet, jag skriver fortare än vad texten kommer).

Iza... klänningen kom i går! Hann packa upp den och prova den innan det var dags att fara... Tyvärr så är den för liten Får inte upp dragkjeden över höfterna *snyft* Men milda marsvin vad vacker den är!! När jag fick upp dragkjedjan så har jag den så högt i midjan att livet slutar precis under hakan... Hade du en större storlek, eller är den redan såld?

Ha det riktigt bra nu tjejer så hörs vi lite senare. Jag och Bosse ska nu fara iväg och träffa kompisar och bada bastu med dom

En riktigt GOD JUL till er alla!!

• Izunia

nää ylva....vad synd!!!! Jag har salt den större men det hade varit för stor för dig... :( Jag skickar tillbaka pengarna till dig. Vad trist..

Karin jag känner med dig...samma sak här!! Vi lagar fortfarande mat! Och jag har jagat en svart linne duk pa ahlen´s i 4 dagar nu!! Fick köpa en pa Duka, dubbelt sa dyr...men det blev saaa snyggt!
    Julklapparna handlade jag igar och idag°! :o

Nu maste jag fixa lite till... Men god jul pa er!!!!! :)

Svar på tråden Glitter tråden...