• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Ammo

oj iza, du som är så smal, du måste äta!Du kan få några kg av mig. Hua, nu har jag gått upp ca 2 kg, men de sitter som tur är bara på magen och det är ändå rätt lite, jag har ju snart gått halvvägs.

Men det är lite tungt att ställa sig på vågen med tanke på hur jag kämpade och gick ner i vikt i våras...

Men jag är likadan när det gäller lagning, sååå tråkigt att laga mat till sig själv. Jag slarvar också när jag är ensam.
    Men nu äter jag som en häst. Åt middag vid 18 och nu klämde jag precis i mig varma mackor, mums.

• Izunia

har du bara gatt upp 2 kg!?! Är inte det fruktansvärt lite?!

• Ammo

njeja, vid vecka 18 som jag är i brukar man ha gått upp mellan
    3-6 kg men 2 är ingen fara. Det är ju nu som allt börjar växa för fullt.
    Martins bestman och tjej väntar också barn och komiskt nog så ligger vi på DAGEN lika. Man kan ju undra om vi var på samma fest den kvällen båda två? Hon har bara gått upp 1 kg men hon väger inte mer än 53 kg heller, är jätte liten. Men hon har ingen matlust stackarn.

Vi ska på ultraljud på tisdag igen :)

Måste krypa i säng nu. God natt!

• Izunia

oh vad spännande! Ja ni hade nog lika kul efter samma fest! :D

Har du tagit nagra bilder nu?

• Yllo

Nej det där går inte Iza! Du måste äta ordentligt *basta*

2 kg är inte mycket Jess.. och du ska väl inte må dåligt av att du går upp i vikt nu.. du har ju en extremt giltig orsak Helt klart är att ni måste ha varit på samma fest du och din kompis

Onsdagen passar bra för mig, vilken tid?? Jag kan nog flexa ut lite tidigare om det skulle behövas, så för mig passar det när som helst efter kl 12

Visst är det kul att få beröm för sitt arbete som man lagt ner på bröllopet. Själv har jag några få trådar som jag kollar och skriver i, men inte så många. Mest blir det bara ett eller ett par inlägg här och var.
    Den där frieritråden börjar jag misströsta med.. Vill ju gärna läsa del 3, men det verkar som om den aldrig kommer.. Undrar om tjejen sa nej?? *funderar* att det är därför han inte lägger ut slutet *hmmm*

Hade tänkt vara på MSN igår, men Bosse och jag försökte installera en högfarts USB-port i datorn hemma och det bara bråkade. Av någon anledning ville den inte hitta drivrutinerna trots att vi hade cd-skivan i *förbryllad*. Nåja, jag får väl be mitt ex komma över och fixa det. Jag pratade med honom igår och fick en massa tips (som tyvärr inte fungerade) och nämnde då att om vi inte skulle få det att fungera så ville jag att han (med fru och barn) skulle komma över någon kväll och hjälpa oss med den där porten. Det skulle väl gå och ordna sa han...

Varför kan det aldrig vara så enkelt att man köper en pryl, installerar och det fungerar direkt???

• Izunia

Ylva jag fick ditt paket idag. Ska hämta ut det snart. Jag glömde sätt in pengarna sa jag gör det idag!!

• Yllo

Vilken tid det tog för paketet att komma *fnyser ilsket* Jag skickade det ju redan i torsdags förra veckan!!

Det är lung... att du glömt bort pengarna alltså, ingen panik alls Jag lär ju knappast kunna göra av med dom om dom inte finns på mitt konto *flinar glatt*

• Izunia

Visa har dragit av 2 avgifter pa mitt konto!! :[ Blir irriterad!!

Ylva, kolla din mail!

• Ammo

att vi var på samma fest var ett skämt jag var aldrig på någon fest då men man började ju fundera om det inte var en fest då, haha

Då säger vi onsdag. Få se om Karin tittar in och så får hon bestämma tid eftersom det är hon som jobbar längst på dagen.

Idag har våra tapeter kommit, ingen av oss har någonsin satt upp en, men det blir väl den första då.
    De var ju inte gratis så man vill ju inte göra fel...haha ser bilden framför mig, tapeter som hänger hit och dit och vi och golvet fulla av klister, haha

• Izunia

haha ni far se till att klistra tapeterna jämt...utan skarvar!

Idag har jag sökt nagra fler jobb...hoppas det äntligen nappar snart...det börjar bli riktigt pafrestande!!! Man känner ju sig värdelös...:(

Svar på tråden Glitter tråden...