Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
ohh vad heter den.. www.tiaror.se men de ser ut att ha tagit bort den. det var nr 154 har jag för mig.
Attans jag råkade försäga mig till min fästman om vad det är jag skall söka efter..
åååhhhh fick din man veta innan vad du skulle ha i håret?
ja han visste! Allt jag köpte pa ebay gick genom hans konto!! :D Därför blev detta en jättekul grej i hans tal pa bröllopet!
det han inte fick se innan var min klänning och mina örhängen...för dem var dyra! haha!
Ha ha ha ja det är svårt att hålla sig från att inte försäga sig då man pratar.
Dessutom brukar alltid han sköta E-bayaffärerna så det blir lite klurigt att hålla sig då man inte är van att orientera sig där.
Ja ja tack för all info, nu måste jag nog kila. Vi kanske hörs mer någon annan dag.
Ciao
det var sa lite sa! Välkommen tillbaka! :)
Hej igen tjejer,
Kollar in hos er igen angående tips om sömmerska att sy in min MS. Ringde princessa idag och han sa att de inte syr in klänningar som inte sålts där... :( Har ni möjligen något annat tips i Stockholmsregionen?
Min kompis lämnade in sin brudklänning på Linne´gatan på Östermalm hos en skräddare. Det var ingen MS klänning men den blev i alla fall bra sydd. Vet att det ligger några st på den gatan så kolla där. Vet ej vad han hette tyvärr.
I Kista galleria finns en butik som hyr ut bal/brud och herr kläder. Min man hyrde sitt där (bra priser)och jag lämnade min klänning på kemtvätt där.
De bode ckså sy klänningar, men vet inte om de är duktiga eller ej?!
Hejsan tjejer!
Nu har vi firat Bosse hela helgen.. fast han och jag ska fira lite på tu man hand i kväll
Igår hade vi huset fullt med folk från kl 12 fram till kl 19 *pust* Ni kan tro att det var skönt att sedan bara sätta sig ner i soffan och pusta ut.
Bosse blev jätteglad över GPS:en jag köpt till honom.. han satt och lekte med den hela tiden så till slut blev jag tvungen att ta den ifrån honom så att han skulle kunna vara lite social med sina gäster Kul när man köpt något som verkligen uppskattas.
Idag håller jag på och packar på jobbet. Vi ska flytta i morgon (fast jag är ledig då, ska till Uppsala) så jag hoppas verkligen att jag får nycklarna och koden till det nya rummet idag för annars får jag problem på onsdag morgon...
Vlva, jag har satt in pengarna pa det kontot som jag satt in pengarn pa tidigare. Du bör ha dem idag!