• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Izunia

ohh vad jag är trött idag! Igar somnade jag inte förrän kl 04... som vanligt! Idag var det tungt att vakna. Jag drömmer ganska mkt mardrömmar ocksa...

Det ska bli väldigt skönt att resa iväg snart igen. Aka lite skidor och äntligen fa se lite snö!
    Jag satt och klurade lite pa det och jag var nog utomlands mer än 10 ggr förra aret... :)

• Ammo

Oj, 10 ggr!
    Jag var bara 4 varav 2 var med jobbet.
    Och resan till Tyskland när vi köpte sprit räknas ju inte direkt som en resa.

Min största sorg med att vara gravid är att jag kommer inte kunna åka några skidor :(:(:( Jag bara måste åka varje år, spelar ingen roll om det bara är för en dag. Men nu finns det ju ingen snö och jag vågar inte heller, tänk om man skulle ramla och landa på magen?!
    Så lova att åka åt mig?!

Men nu väntar jag bara att få hem papprena från Samsung så jag kan boka nästa resa:) Blir nog bara Kanarieöarna, men bättre än ingen alls.

Du måste vända på dygnet Iza. Har du inga nagelkunder?

Sitter nu och väntar på Martin ska komma hem så vi kan åka iväg...
    Man kanske ska äta något innan...hm.

• Izunia

Jag har precis haft kunder...men det är tungt att vakna och jag kan inte sova.

Jag lovar att aka för dig!! Jag skulle nog aka om jag var gravid..men väldigt försiktigt! :) kan inte avsta..

• Victory

Yllo: Min melj är victorybrud@yahoo.se

Förlåt att jag inte visat mig här på sistone, men jag försöker att inte tänka på detta med barn så mycket, och det innebär att inte sitta på FL och BT hela tiden för det blir jag bara deprimerad av! Men jag kan nog inte låta bli att kika in emellanåt!

Oj, nu kom mammen och ville mysa, det kan man ju INTE tacka nej till!!!

• Yllo

hihihi... men det kan väl vara trevligt och mysa med mammen också

Hoppas ni får det riktigt trevligt i helgen Jess! Jag tror nog också att jag skulle åka lite skidor (om jag hade gillat det, vilket jag inte gör) om jag var gravid.. men bara väldigt försiktigt och kanske bara i barnbackar

Ja, Iza, du måste vända tillbaka dygnen!! Försök att ställa väckarklockan tidigt och stig upp när den ringer. Då blir du ju trött tidigare på kvällen, om inte hela dagen de första dagarna, och kommer i säng tidigare.

Milda marsvin!! Har du varit utomlands så många gånger under förra året Om jag inte räknar Åland som utomlands (vilket det egentligen är) så har jag inte varit utomlands på flera år... minst 3 är det nog.... fast räknar vi Åland så slår jag dig med hästlängder *grinar stort och glatt* för i så fall har jag varit utomlands minst 20 gånger i år

Nu har jag lagt till era mailadresser!

Karin, ska jag också ta med något på onsdag? Känner mig lite nollig, men det är ju inte så ofta som jag kommer iväg så här till någon och fika.. far vi någonstans så är det oftast till sådana som inte äter fikabröd... Åhhh Vad jag ser fram emot onsdagen! Ska bli så kul att träffa er tjejer igen och se lilla Leo som nu har blivit stor... och framförallt.. Få se ditt och Tomas nya hus

• Izunia

ja det känns nästan dumt att ha varit utomlands sa manga ggr, och da räknar jag verkligen inte med Danmark. Det är inte utomlands för oss här nere! :D

jag ska försöka vända pa dygnet.. men det är svart!

Vicky du är alltid välkommen här. Det är ju inte sa jättemycket barnsnack i denna traden iaf! ;)

• Victory

Nä, den här tråden är den enda jag kommer att kolla lite i fortsättningsvis. Men jag ska hålla mig borta från Familjeliv!

• Izunia

osch jag känner att det är dax att plocka ner julgranen idag....jag bara hatar att göra det! Är sa trakigt..men jag är lite trött pa de nu och vill ju inte vänta tills jag kommer hem fran österrike heller... (har plastgran!)

Min kropp är helt slut som vanligt da jag gick och la mig vi 05!! :D

• Victory

Nu är julen över i det Erikssonska hemmet! Skönt!

Svar på tråden Glitter tråden...