• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Izunia

Tack för det varma välkomnandet!!

Jessie det var underbart! Vilken stor bat med massa aktiviteter och roliga saker. KOmmer definitivt att kryssa igen! :D
    Med tanke pa att det var varmt med ibland molnigt nu när vi akte skulle vi vilja aka i april-maj nästa gang.

Har inte fixat med bilderna än och fran och med imorgon maste jag jobba som en dare! Kunderna har fullbokat sig! :)

Ylva maila mig din adress sa skickar jag klänningen imorgon!!

• Izunia

ylva..hur lang är du föresten??

• Yllo

Jag är 159,5 cm

Är på väg hem från jobbet nu så jag mailar dig när jag kommer hem...

• Izunia

perfekt!! LIka lang som min tärna som hade klänningen!!!

jag har inte fatt nat mail än..

• Yllo

Sorry Iza... Fastnade på jobbet och kom inte därifrån förrän sent Sedan lagade jag middag åt mig och min man och lyckades förstås somna på soffan i min älsklings famn när vi gosade lite efter maten Men nu har jag mailat och även lagt in betalningen på min internetbank (väntar bara på att få veta frakten så jag kan lägga till den innan jag skickar iväg betalningen).

Usch.. dom håller på och bygger om den korridoren där jag sitter på jobbet. Gissa om det väsnas *blir tokig* Nu har dom hållit på i flera veckor och borrat, slipat, sågat och hammrat!! Nu i julhelgen (tack och lov att man är ledig) ska dom byta avloppsrör... och ett går tydligen rakt igenom vårt fika rum Har en konstant huvudvärk nu.. fast det har vi alla i som sitter i den korridoren och jag är såååå trött på att känna luken av kapskivor *blääää* Hoppas så att vi snart får besked om att vi kan flytta därifrån. Hela vår avdelning ska flytta, men vi har ännu inte fått klart besked om att vi får de lokaler som vi vill ha och våran chef har sagt att vi inte ska flytta på våra rumpor innan hon får det svart på vitt att vi får just dom lokalerna vi vill ha.

Nej, nog gnällt för nu. Bosse och jag sitter just nu och väntar på att en elektriker ska komma och kika på källaren. Vi ska få besked om vilket material vi ska köpa in, vad han kommer att köpa in och slutligen NÄR han kommer och drar elen *Yes, äntligen händer något*

• Majsan_älskar_Martin

Izunia:

Jag förstod att du var hans fru när jag läste länken i din trådstart. Vi gifter oss 18/8. Ser verkligen fram emot det...såklart.

• Izunia

Majsan_älskar_Martin haha jo det var ju rätt smart! :)

Vad roligt att ni ska gifta er! Är all planering färdig? ;)

Ylva, jg skickar klänningen idag! Skickar även med avtagbara axelband och en bh-döljare som jag sytt ifall du vill ha axelbandslös bh. I samma tyg som klänningen!

ohh jag är uppe tidigt idag och ska jobba 12 h...

• Yllo

Toppen Iza!! Ser så fram emot att komma hem efter jul och få prova klänningen

Varför ska det vara så mycket att göra så här före jul (på jobbet alltså)? Vet inte om jag lyckas hålla mig till mina 75% de här två sista dagarna

• Izunia

ylva, frakten blev bara 55kr. Jag har skickat den nu! :)

Svar på tråden Glitter tråden...