Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Tack för infon Vicky.Har också tittat in där ett tag men aldrig skrivit något. jag gjorde nog lika dant här på BT i början också, satt mest och läste till en början.
Jag har nog kommit på ungefär allt du skrev men fattade aldrig det där hur man startade röstningar mm, den biten var snurrig, men nu fick jag ju förklaringen, Tack.
tack vicky! Jag tycker att där finns sa mycket bara.. Jag har faktiskt skrivit mitt första inlägg! :) *stolt*
Hmm.. iza.. är det familjedags snart?? ;) hihi
När kommer du/ ni upp till oss då? ;)
Ta bort den där ur-usla Johan från Idol, vad gör han där?!han kan ju inte sjunga!!!
Ammo: håller med!!!
Radonmätningen i huset var långt under gränsvärdet så nu har vi bestämt oss: Vi ska köpa huset!!! Jag har grubblat och haft ångest och grubblat lite till. Men så igår kändes det som om det lossnade och plötsligt kändes det rätt! Nu har jag börjat planera hur jag ska inreda och börjat skriva på en inköpslista på IKEA!
Grattis vicky!!! Det kommer att bli jättebra!
Jessie I agree!!! F*n jag har ogillat honom sen han satte foten i programmet. Jag tyckte bra om Marcus innan men har är väldigt svag nu. Jag tycker INGEN är final-material.. Sangmässigt. I sa fall Erik han har utvecklats mest. Han var ju riktigt dalig i början.
Karin..hmmm hahah! Kanske! Nä...inte förrän jag har jobb, och det känns väldigt jobbigt.
Vi ska försöka kommma i var. Hoppas jag!
Åh GRATTIS VICTORIA!! Ni fick alltså huset? Då har ni lite att tänka på framöver! När får ni tillgång till det?
Ska ni sälja lägenheten nu eller bor ni i hyresrätt?
Skönt att Johan åkte ut igår!!!!!
Håller med dig Iza, tycker ingen håller elitnivå men jag håller ändå på Marcus, tycker han klarar så gott som allt i sångväg utan att sjunga falskt. Jag kollar sällan på Idol men nu på slutet har jag sett lite till och från.Har inte klarat av att titta innan för jag förstår inte hur vissa lyckats komma med i programmet som är så fruktansvärt fula och usla på att sjunga, tex vad gjorde Cissi där, hua jag får kalla kårar bara jag ser henne, fy, anmäl henne till extream makeover istället eller dra en påse över huvudet. Sorry nu är jag elak men jag kan fasiken sjunga bättre än de flesta som tagit ton där utan att skryta...
Men de två bästa är ju kvar så jag hade varit mer upprörd om någon av de hade åkt ut.
Har varit och shoppat lite sista dagarna....åh vad jag blir glad då jag får nya saker :)
Vi har shoppat allt detta till hemmet sen vi flyttade in:
Nedervåningen:
Hatthylla + skohylla -ek
Byrå + stor spegel -ek
säng -ek
vardagsrum nere:
vinröd matta
vit bokhylla
vitt tv bord
vitt soffbord
Övervåningen:
vitt köksbord + stolar till köket
matsalsbord valnöt + ljusbeiga stolar
soffa i ljusbeige
soffbord i valnöt
skänk i valnöt
ryamatta i brunt/beige
samt en massa nya småsaker, ljustakar, adventsstjärnor,mm
Åh vad jag älskar att shoppa!!!
Igår shoppade jag två nya toppar till mig också och idag vinterstövlar och en adventsljustake.
Låter som jag är stenrik, haha det är jag inte...alla möbler tas från vårat sparkonto, har ju sparat en del från lägenheten vi sålde. Men sorgligt nog så kanske detta är den enda gången i livet man har råd och chansen att köpa ett helt nytt hem på en gång. I framtiden får man väl vara glad om man har råd att köpa en ny sak då och då....
Martin är och jobbar så jag har booooring, skulle behöva kratta eller måla fönster med eftersom det regnar så går det ju inte och städa är inge kul...
yes jess! jag har ocksa tidigare fatt angest av att kolla pa Idol och dessa urusla sk sangare.. Men det jag inte fattar är när juryn bara berömmer dem! Va f*n är det lekskola eller??
Andi sjunger 1000ggr bättre och är totalsäker pa sin röst men han tycker att han är för gammal för att vara med. Dessutom vill han spela eget instrument.
Kul att shoppa! I like it too! Det far en faktiskt att ma bättre! Jag är fattigare än nansin och det är inte alls kul.. :(
Du jobbar du men nan som heter Johnny?
Jag har ocksa absolut trakigt idag.. Andi spelar i Halmstad.
Den enda jag känner på Hp på som heter Jonny heter Ericsson i efternamn och har fram tills några veckor sedan varit produktchef för datorerna på IPG (den avdelningen som jag jobbar under, mot konsument.Han är runt 26-27 år. Annars är det över 2000 anställda på Hp och jag är nästan aldrig på kontoret så jag känner bara ett 30-40 tal personer där.
Jag älskar ju att sjunga så jag hade lätt sökt till Idol OM det inte hade sänds på tv. Pinsamt om de inte gillar en och man åker ut...
Nu har Martin kommit hem så vi ska äta snart, är vrålhungrig. Ska "lyxa" till det med mjölkstuvade mackaroner och falukorv, ahah, jag älskar det
Synd att du inte bor här Iza, då hade du kunnat komma över på middag :)
ja den middagen lät god! ;)
Jag har nu suttit och knytit rosetter till tackkorten.. snart klar med alla..!