Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Iza: Vad coolt att ni är med på Maggie's sida!
Vi har lagt ett bud på huset: 1 170 000 kr. Det är högsta bud just nu. *spännande*
ohh vicky vad spännande!!! Är det det huset som du visade?
Är det manga som budar??
Hoppas ni far det!
Jag är helt slut idag. Har precis varit och tävlat med Gucci och tog precis hem 2 tredje platser... snyft ingen vinst... ;)
Ikväll blir det nog lungt med vin (äntligen slutat med penicillin), inte för att det stoppade mig innan... :D :D
Jag kom precis pa...vi aker snart pa bröllopsresa!!
Ja, det är det där fula (hihi) huset jag visade förut. Jag vet inte själv om jag hoppas att vi får det eller inte, jag är fortfarande liiiite osäker. Men det som är bra om vi får det är att jag får mitt efterlängtade spa i källaren!
Åh, vad kul att ni har er bröllopsresa kvar!!!
Åh Victory,vad spännande, vet precis hur de känner det nu, håller tummarna för er!!!
Iza, när åker ni? Blev det kryssning i västindien?, sorry minnet är bra men kort;) Önskar jag hade en resa som er att se fram emot så här i höstmörkret....
Blev ni drabbade av stormen Iza eller Vicky?
Här blåste det men jag hade hoppats på mer så alla förbaskade löv hade trillat ner från träden en gång fär alla.Det är en nackdel med tomt: att kratta,fy!
Jag mår bättre nu, jobbade i lördags trots att jag hade lite feber men den försvann mot kvällen. Har inte en enda sovmorgon denna vecka:( ska vara i Uppsala kl 8.30 i morgonbitti så jag måste åka vid 7.30 om jag inte ska fastna i köerna. Jag är ju en typisk sömntuta på morgonen, sover gärna så länge jag kan...
menar hur DU känner det nu, inte de..
Åhhhh... Vicky!! Va spännande! *håller tummar och tår för att ni vinner* Visst är den där pirrande känslan när man budar både härlig och pest? Kommer så väl ihåg när vi budade på vårt hus.
Mmmmmm härligt med bröllopsresa Iza! Skulle också vilja fara någonstans NU!!!
Tråkigt att höra att du varit sjuk Jess... och framförallt jobba med feber Usch så jobbigt!
Vi var över till Åland i helgen. Det gungade lite på båten i fredags, men mycket mindre än jag trott. Lite porslinskross vart det i kaffeterian mitt på havet och så lite flaskor som damp i golvet i Taxfreen.. På Åland var det vinter, det snöade hela söndagen. Bosse var nervös när vi for till båten io med att vi hade sommardäck på min bil, men det gick så bra så. Vi hade även mina underbara brorsbarn med oss över.. tänk vilka snälla ungar! Inget bråk alls i bilen, ska jag vara ärlig så glömde jag faktiskt bort att vi hade dom med oss
Kanske jag också ska se om jag kan komma med på MS-hemsida... fast jag önskar att jag såg lite mer ut som ni andra tjejer.. är ju lite knubbig och har dubbelhaka.. sedan är jag ju inte riktigt nöjd med håret på bilderna men det skulle vara kul att finnas med där... måste fundera lite på det och se om jag hittar ett kort som är bra...
Ylva vart kort var ju inte det bästa, jag tog bara ett som visade klänningen nära... Oroa dig inte för hur du ser ut. Du var ju jättefin pa din bröllopsdag!
Vi aker den 3 dec till Miami och en vecka senare pa kryssning till östra karibien.
Får se om jag hittar någon bra bild att skicka med.. ska ta med mig cd-skivorna till jobbet och kika någon dag.. Iza, tror du att du kan hjälpa mig med översättning till engelska? Min engelskastavning är inte den bästa..
Jag såg när jag var in på MS-hemsida och kikade på "submit story" att dom t.o.m. har Åland island med där som land så nu måste jag ju bara lägga in min historia där med
Mmmmmm... kryssning i karibien.. milda marsvin vad härlig det låter *ler drömmande* och här som det ska snöa i veckan (onsdag hörde jag)
Har funderat mer och mer på den där helgen jag tänkte boka in åt Bosse och mig på Rånäs slott.. Undrar om det kanske inte blir bättre att ta den i vår istället? Vill ju kunna utnytja den där strandbastun och är det något som jag avskyr är att knata varm och skön ute i kall luft till rummet *hutter* Ska fundera vidare och kolla med BosseBus och höra vad tycker...
Jag vill också till karibien!!!!!!!!!
Åh vad skönt! Själv sitter man hemma och huttrar i huset, måste bli klara så vi kan sätta på elementen på övervåningen, vi slängde dem...
Jag gillar inte hösten alls, bli vinter så jag får åka lite skidor och sen kan det bli sommar direkt, klarar inte av att kylan tränger in i benmärgen.
Ylva, vet du vad jag tycker, säg inget mer till Bosse alls så får det bli din julklapp till honom istället?!
Köp presentkort eller nåt och slå in, säg att ni gör det när tiden finns samt om ni vill vänta till våren. Men då kan ni/han inte komma undan, då blir det av tillslut, man slänger ju inte ett presentkort direkt.
Har själv funderat på något liknade till julklapp, vi är såååå dåliga på att åka iväg på saker och unna oss själva något mysigt. Önskar han sig inget speciellt i år så ska jag kolla upp något liknande jag med.
Victoria, hur gåååår det????
ylva klart att jag hjälper dig! Skriv ner din text pa svenska sa översätter jag den!
Jag tycker jessies idé var bra. Presentkort i julklapp. Det ska Andi fa. Pa thaimassage!
Idag har jag varit och fixat nytt pass!! Fy fan vilket fult foto!! :o