• Svar på tråden Glitter tråden...
  • BlueTopaz

Leo har blivit sjuk IGEN!! Jag var tvungen att vara hemma och VAB:a.. men resten av veckan får tomas ta. Stackars liten, fattar inte varför han är så dålig??

Vi fick ÄNTLIGEN resten av fotograf- bilderna nu, baaara två månader efter bröllopet..Jag blev så besviken! Vi fick ju 10bilder tidigt för att ev. ha till tidningsannons, och nu fick vi bara 10 bilder till.. =( Jag trodde vi skulle få så gott som alla.. och inte en enda bild finns på bara Tomas, det finns bara flera st på mig.
    Hur har ni fått era bilder?

Nej nu måste jag förbereda för jobbet imorgon. Ska bla titta på nya lokaler till företaget och handla lite till förråden/ inredningen samt boka och förbereda julfesten och månadsmötet.
    Fan vilket kul jobb jag har just nu!! =)

Alltid kul att höra vad som händer i ditt liv Ylva!

Hoppas inte ryggen blir ngt framtida problem Iza!!

• Ammo

Kul att du trivs med nya jobbet Karin! Tur att Tomas kan vara hemma nu med tanke på att du är ny på ditt jobb. Syrrans äldsta var konstant sjuk i början av sin dagis period också, tänk alla barn baciller som snurrar i luften.

Vi hade ju ett kontrakt med vår fotograf eftersom jag ville ha alla foton, bra som dåliga. Så det höll han och vi fick ca 900 bilder på cd, både i raw format och jpeg. Sen hade vi bestämt att han skulle fixa i ordning 7 bilder, bla annons, tackkort mm för en liten exta slant. Men vi har fortfarande 5 bilder kvar att fixa.
    Men nästan alla andra fotografer jag kollade med gjorde typ 20 porträtt och 10 mingelbilder i priset så det är inget konstigt om ni inte avtalat något annat.

• Izunia

Jess ni fick väldigt bra deal med fotografen. Karin vi har fort inte fatt nagra bilder. Den i tidningen är klar nu och jag sitter med alla bilder i pdf-format för att välja ut till vart album. Fick redan pa idag att bara 10 blad (20 sidor) ingar i boken och inte 20 blad som jag trodde.. :(

Tyvärr blev det nästan inga uppställda bilder pa oss...inga med bara vara familjer eller alla bröllopsgäster samlat. Det är jag mest ledsen över. Annars blev det manga bra bilder.

Karin jag är sa avis pa ditt jobb!! :)

• Izunia

Karin vad har hänt med din msn??

• BlueTopaz

Vad har hänt med min msn?? JAg har ju min nya jobbdator nu, så jag har inte haft ngr bilder att lägga upp och är heller inte online hela tiden. Men är i princip online hela dagarna på jobbet.
    Däremot är det dåligt med tid..

Vad ska ni köpa i julklapp till era män? Jag tycker det är lika svårt varje gång..!!

Var och klippte mig på Avanti idag Jess, vad bra de var! Var det där du gjorde brudfrisyren eller var det Saras?

Ja vi skulle ha gjort en deal på papper men muntligt blev vi lovade "bilderna" på skiva, och jag antog ju att det vara ALLA bilder.. Men jag ska kolla om vi kan få dem med. Vi fick ju fotograferingen i bröllopspresent så det är lite känsligt det där..

• Izunia

jag missade dig pa msn idag karin...

själv händer det inte sa mkt..fick ett brev idag igen att jaginte fatt en tjänst jag sökt...:(

julklapp har jag oxa tänkt pa.- det blir inte manga för min del da jag är helt pank! Annars har andi önskat sig nya skor! haha.. köp antingen nat praktiskt eller presentkort pa massage eller dyl.

• Susanne, Lund

Förlåt att jag tjuvläser denna tråd

År du vaken Izunia!
    Jag ska träffa arbetsförmedlingen imorgon om mitt bidrag till starta eget. Jobbigt. Hoppas dom vill hjälpa mig. Hur går det för dig? Tråkigt att du fick avslag. Jag vet hur jävligt det är.
    Hoppas vi ses snart. :)

• Yllo

Hej och god morgon tjejer!

Julklappar till maken... hmmm.. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Bosse i julklapp. Har bett om att få en önskelista av honom och ska själv skriva en åt honom. Förra julen var vi och köpte kulklapparna tillsammans och det var inte så roligt på julafton att öppna paket som man redan viste vad innehöll

Eventuellt så har vi en röris på gång som är intresserad av att göra rördragningen nere i vår källare *håller tummar och tår så att det gör ont* Det visade sig också när jag visade dom offerten jag fått från ett annat ställe att just den firman har tagit ut ockerpriser Vi kan få ner kostnaden på materialet med över 10.000 kr om vi köper från den här killen. Vem vet, kanske jag har värme i källaren om en månad *ler förhoppningsfullt* men jag har lärt mig att inte räkna med något innan det är klart

• Izunia

Susanne du är välkommen till denna traden!
    Hoppas allt gar bra...jag ska dit den 20 november. Kanske ska boka tid hos damen med starta eget innan dess...:?

Ylva jag hoppas verkligen att ni far värme om en manad! Du har knappast rad att dra pa dig fler förkyldningar!!!

Svar på tråden Glitter tråden...