Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
ja vi fick en otroligt bra deal. Han är visserligen amatör men ändå.
Hoppas ni får ut fler bilder, oavsett om inte alla är bra så vill man ju ha dem kvar.
Hahaha, msn, oj, har inte varit uppkopplad på veckor. Det var några kvällar som jag äntligen hade tid att sitta där, men då var så klart ingen av er där, typiskt..Jag känner att eftersom jag jobbar så mycket nu så har jag inte samvete att sitta med datorn mer än det jag behhöver för jobbets skull. I så fall skulle jag inter ha någon tid över alls till äta,tv och mys med mannen.
Men julen närmar sig med hästkliv och då ska jag vara ledig 1-2 veckor i mellandagarna, ta ut komptid.SEn lugnar allt ner sig igen, läääängtar sååå, börjar lessna på det här tempot nu.
Men idag har jag faktiskt väldigt lugnt. Ska åka till en kompis och äta lunch och sen ska jag åka till Uppsala och reka inför lördagen då jag ska jobba där.
Jag hoppas också på värme i källaren snart.. Dom håller på att bygga om här på jobbet så det är väldigt kallt i mitt rum här med *hutter* fast vi ska tydligen snart flytta... (på jobbet alltså) problemet är att ingen vet vart *rycker på axlarna uppgivet*
Jag är hemma nu på em.. JAg har jobabt så himla fort så jag har ingenting att göra nu.. Det är iof säkert jättebra att visa att jag kan jobba som en häst, men det var nog inte så klokt att göra sig själv onödig.. kom jag på.. =( Jag har typ att göra så pass mkt att det blir halvtid, om ens det.
MEN kanske får jag börja lära mig att göra presentationer och följa med på möten osv redan nu? Om jag ska börja involvera mig i projekten så har jag grymt mkt att lära mig!! JAg fattar typ ingenting, allt de gör är så oerhört tekninskt.
Jaaa det är väl bara att börja lägga näsan i blöt och börja snappa upp saker!
Än så länge får jag heltidslön även om jag knappt jobbar iaf. Thank god!
Imorgon får jag mina visitkort iaf =)
Ligg på dem bara Ylva så får ni nog klart det snart!
karin vad bra! jag är jätteglad för din skull!!!
Vad roligt att det går bra för dig Karin! Vad heter företaget och vad är din uppgift?
Företagaet heter ClearCloud, www.clearcloud.se. Jag jobbar som VD- sekreterare/ ass.
Mja, vet inte om det går så bra.. har faktiskt ont i magen över hur det blir framöver, kanske finns det inte tillräckligt att göra? VDn behöver avsätta grymt mkt tid för att lära upp mig att ta över en del av hans enkla uppgifter, men det är tid som han verkligen inte har. Moment 22 alltså ;)
Låter som en spännande företag.Du får säkert mer och mer att göra ju mer du lär dig.
Detta är helt sjukt. Jag som har jobbat som ett svin sista veckorna och plötsligt så har jag inget att göra idag!
Har lite att fixa administrativt men sen vet sjutton vad jag ska göra. Hoppas Martin blir klar snabbt idag så kanske vi hinner kolla på kakel.
Vi hade ju bestämt kakel via den gamla firman men nu när vi bytt så måste vi ut igen. Förhoppningsvis så hittar vi nog samma som vi valde innan eller något liknande. I morse var elektrikerna här och la in golvvärme i badrummet så nu väntar vi på att sista lagret ska läggas uppepå det så är golvet klart.
Så jag antar att de ev vill börja kakla nästa vecka och då kan det vara bra att ha vald det vi vill ha..
haha tjejer....jag är pa Maggies hemsida! :)
www.maggiesottero.com/viewBride.aspx&pageSize=8&page=7&Id=344
åh, vad coolt Iza!!!
Hur har du gjort för att komma med där?
Ligger hemma i sängen med feber. har känt mig lite risig sen i går och åkte hem rätt tidigt från jobbet idag och hade 38 i feber. Inte mycket men nåt skit är det i kroppen, suck.
Jag som skulle på tjejmiddag i kcäll, kompisar som jag inte sett sen bröllopet.
Men jag måste vara frisk i morgon för jag är så illa tvungen att jobba då så jag har bäddat ner mig nu och håller tummarna att det inte blir värre.
det är bara att skriva dit och skicka med en bild i bra kvalité. Det var den bästa bilden jag hade vid det tillfället...
Skicka du en ocksa! Och du med Ylva!!
Vad trist att du är sjuk... Det beror säkert pa att du har jobbat och stressat och var äntligen lite ledg igar. Da brukar alla sjukdomar blomma upp när man äntligen slappnar av.
Jag är totalt uttrakad. Har inget att göra i helgen och andi är borta. Ska tävla lite med Gucci imorgon bara.