Glitter tråden...
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Vår gamla tråd blev avstängd för svar så det var dags att starta en ny...
Mina bilder.. www.andijoseph.com/wedding.html
Sorry Iza att jag inte kom in på msn igen, men nu har jag feber IGEN! har varken ont i halsen eller förkyld, men nåt skit är det :(
Måste upp till västerås i morgon bitti och hålla en utbildning sen får jag väl åka hem och lägga mig...
Ska på 30 års fest på lörd och den vill jag inte missa.
Synd victoria på huset, en tröst, det kommer fler...
Kan rapporter att vinterdäcken är på nu, satt över 5 tim i kö för det.
god natt, håller tummarna för att jag är feberfri i morgon...
victoria...det var väl inte meningen att ni skulle ha det huset. Det kommer bättre!!
Jag har jätteont i hals och min näsa snuvar!! :( Jag ska pa födelsedagsfest ikväll...pust...
Här är stralande milt väder!
Hej tjejjor!
Sorry Jess för att jag inte svarade i telefon, jag var tvungen att göra ett brådskande ärende. Du stod i kö precis utanför mitt jobb iaf ;) Synd att jag missade det!!
Jag är oxå rätt så dålig med tjock snuva o halsont, det tycks aldrig ge med sig!!! Leo har varit dålig IGEN oxå, men denna gången i magsjuka (vi klarade oss tack o lov).
Ikväll ska jag på födelsedagsfest hos min mest partyglada kompis och sova där. Hennes kille och deras 1,5åring kommer istället hit och sover här med tomas och leo. Snacka om ombytta roller för tomas! Han är hemma med leo när han är sjuk och sitter hemma med leo med en annan pappa på lördagskvällen medan jag är ute och röjer!! *ler förnöjt*
Till våren lär det ju iaf finnas gott om hus igen Victoria!
Vi har tagit en paus i allt renoverande nu, men måste väl snart ta tag i saker igen! Vi ska STOR jul här med 20-25pers och sedan STOR inflyttningsfest i januari så det måse bli relativt klart snart, med tex gardiner, färdiga väggar och lister osv.
Jo, vi är inte så ledsna, det kommer säkert att dyka upp något nytt intressant hus snart! Jag blir bara så sugen på att få inreda när jag läser om era renoveringar *vill oxå*!
Det roliga var att vi träffade mäklaren efteråt vid en annan visning och han sa att huset inte var värt mer och tyckte att vi dragit oss ur vid rätt tidpunkt! Jag blev förvånad att han var så ärlig. Men tydligen hade det andra paret också nått sin smärtgäns så vi hade kanske fått det om vi bjudit 10 000 till...
Hej!
Izunia, jag har beundrat din tiara länge nu och måste bara få veta var du har köpt den. Jag såg din länk med bilder tidigare är det den som kallas tiara 3 som du hade? Den var i alla fall jättefin!
Mise jag köpte bada tiarorna fran USA. Den jag hade var tiara3 och 4. det är samma. Jag gillar den skarpt! :)
tjejer..jag kommer att vara borta fran traden i 1 vecka. Ska ju resa till Polen. Kanske hittar nat internet att skriva till er! :)
I fredags började jag bli lite förkyld och nu är jag helt sjuk...bara hostar och min astma är jättejobbig. Hoppas det gar över snart för jag vill inte vara sjuk hela veckan jag är borta....
Nu har jag tittat igenom era bilder Iza, jösses vad många det var och vad bra de var också, såååå vacker du var!!!!(är ;))
Febern har gett sig för mig, verkar som jag smittat dig iställe, stackare.
Hoppas du får en skön vecka i Polen nu!!
Victory, kanske var bra att ni la er ändå om mäklaren sa så. Men det är så surt att vara den som kommer 2:a, då känns det som du skrev...om vi bara hade lagt 10 mer ....men man måste sätta en gräns och hålla den. Ööööh ska jag säga som gick över vår med 300.000....
Tack jessica!! Ja det var manga bilder... :) Nu har vi även äntligen valt ut en tackkortsbild. Inte en av fotografens dock..
Vad bra att du börjar bli frisk. jag hoppas själv att planet inte är fullt sa jag kanske slipper sitta bredvid nagon..och hosta!
Vicky oroa dig inte...det var inte meningen!!
Ha det sa bar tjejer! Vi hörs!!
Hejsan tjejer!
Börjar ni bli bättre från förkylningarna nu? Själv undrar jag om inte jag också håller på att åka på en ny omgång.. Har hostat lite mer än vanligt Får hoppas att det går över....
Var till Uppsala och öronläkaren i måndags och kan glatt meddela att min öronoperation har lyckats den här gången Allt har läkt jättefint och hörseln börjar bli mycket mycket bättre (har redan ökat med 15 db från innan, men läkaren har lovat att det bara kommer att blir bättre). Jag är sååååå GLAD!!!
Tråkigt att ni inte fick huset Vicky, men det kanske inte var rätt hus för er i slutändan ändå... Ert hus kommer nog snart ska du se.. med garage och allt
Hoppas du får det riktigt trevligt i Polen Iza!!
Usch, jag känner mig så konstig i humöret.. ingen arbetslust alls och känner 0 motivation att göra något när jag kommer hem.. Måste rycka upp mig nu! Snart dags att börja planera julklappar också, eller rättare sagt.. jag har nog planerat en del, men det är dags att börja köpa in snart
Vi har ännu inte bestämt oss var vi ska fira jul i år. Vi är barnlediga så jag hade hoppats på att vi skulle fira med min pappa på Åland.. MEN.. Nu kläcker Bosse ur sig att han hellre vill fira här i Sverige då hans pappa fyller år den 23:e och hans tvillingbror har bjudit in oss till dom på juldagen *suck* (vi kan inte göra både ock i o med att båtarna inte går julafton och juldagen) Hur var det nu han sa... jo.. "Om vi firar på Åland så får ju jag inte träffa min familj alls" Men hallå!! Jag då? Jag fick inte träffa min familj förra julen Jag tycker det bara är rättvist att vi firar varannan jul med hans släkt/familj och varannan med min!
Nåja, vi får väl se vad som händer.. det är ju fortfarande drygt 1 månad kvar till jul..
Ha det bra tjejer så hörs vi snart igen! Kramar