Glitter tråden...
oj vad jag satt och letade igår efter vår nya tråd. Jag hittade den Karin startade annars hade jag aldrig hittat hit.
GRATTIS Isabelle!! Vad roligt att du äntligen fått ett jobb! Men hur kommer allt bli då? Flyttar ni ner på heltid båda två?, vad gör ni med lägenheten hemma? Vad ska Andi göra där,under sommaren? Vad ska du göra på jobbet? Oj vad frågor det blev, men du måste berätta allt!
Och du MÅSTE komma och häsa på i Stockholm innan du åker! Hos oss finns det plats så det räcker och blir över, du/ni är alltid välkommen! Och till jul ska övervåningen vara klar!
Har bestämt oss för att faktiskt kosta på oss ett nytt kök med när vi ändå är i farten.Blir man fler i familjen sen så är det ingen hitt att hålla på med sånt då, ser ju bara hur syrran höll på med småbarn mitt i allt stök. Men det tar vi när allt annat när klart på övervåningen så det går snabbt, att man bara kan koncentrera sig på det då.
Vad tyckte du om Hem & villa mässan Ylva?
Jag jobbade där tors & fred men hann då inte gå runt, så vi gick dit på lördagen med för att se allt. Kollade dock på tråkiga saker som värmepumpar mm. Men vi köpte i alla fall en inbyggnadstoalett till nya badrummet. De vi köpte vårt badkar av hade utställning så vi köpte till ett bra pris av samma kille.
Sen har vi äntligen shoppat lite andra saker , hatthylla och byrå till hallen i ek och en ny vit tv bänk samt ett vitt soffbord till vardagsrummet där nere. Det tar sig, det tar tid, men någon gång ska det väl se ut som ett hem....
Victoria, hur har det gått med huset??? Är så nyfiken!
HUr går det på nya jobbet Karin? Vad gör du där?
Jag har fortfarande supermycket att göra på jobbet, har inte jobbat en vecka under 55 tim senaste tiden, hade en 77 tim vecka den veckan jag var i Norge. Men jag hoppas denna blir lite lugnare, tidiga mornar men förhoppningsvis ska jag nog komma hem tidigare.