Ibland skriver ingen på en dag och nu skriver alla:)
Har precis haft strömavbrott i 3 tim!!
Det är ju då barn brukar bli till;) men eftersom vi redan klarat av den biten så satt vi och rullade tummarna och oroade oss föra att mat mm skulle bli förstört.
Du får helt enkelt orsaka strömabrott Vicky. Förstår att du är frustrerad när ni längtar så. Ät folsyra (tror jag det heter) och gå och få akupunktur, det råder många läkare till för att ev jhälpa till Min kompis fick 3 missfall och efter hon gått på akupunktur rätt ofta(vet inte hur det stavas?)så lyckades hon.
Men jag lovar att du nu har en psykiskt spärr, alla som längtar så funkar det sällan för. Har bekanta som har äldre adoptivsyskon pga det och efter några år så vipps så släppte "spärren". Nu ska du ju inte tänka så långt men jag hade nog tänkt och oroat mig som dig, varför, varför inte.
Har ni bara tillgång till huset sen så kommer du ha tusen andra saker att tänka på. Kram till dig!
Tapeten var supersnygg! Vi kommer ha en nästan exakt lika dan fast tvärt om i färgerna. Svart/mörk mörk grå med silvermedaljonger på en fondvägg i vardagsrummet. Den kommer förhoppningvis om någon vecka, den var slut på lagret.
Tänkte fota allt i hemmet när de sitter på plats..
Iza och er andra, tråkigt att höra om era närs som gått bort.Men det måste vara något speciellt med jul/nyårshelger, många dör då?!Min morfar dog på nyårsafton för många år sedan och min systers svärmor och en kompis mamma dog på julafton för några år sedan.Skumt.
Yllo, det vore jätteskoj om vi kunde ta en fika snart. Jag är ju ledig nästa vecka också, men jag antar att ni båda jobbar då? Om inte så kanske vi kan ta det efter jobbet eller runt lunchtid, du brukar väl sluta rätt tidigt Ylva?
Förstår att du blir sur på Bosse när han inte hjälper till, jag hade blivit vansinnig och kjedjat fast honom vid spisen!!!Du är ju ingen hushållerska. Kräv något tillbaka!!Om du gör det så ska han minsann göra något annat annars beställer du hämtmat till dig eller bara lagar åt dig. När det gäller barnet, visst det är synd men det är hans ansvar att det får mat. Lagar du inget till dem på några dagar så bode han fatta vinken.
Vi delar alltid på matlagningen, men tack vare att martin jobbat sååå mycket med huset så har jag sagt att de dagarna han gör det kan jag bidra med att fixa maten eftersom jag inte kunnat hjälpa till med annat. Men annars skulle jag inte ge honom en smula om han inte var delaktig.
Näven i bordet bara. Du är för snäll, vilket är en fantastisk egenskap, men ge dig inte i en sådan situation. styrkekram!