• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Izunia

Jessie ja det är ett sport event management företag som har sitt huvudkontor i schweiz!

Idag ringde jag till min kontakt..livrädd och pa gränsen att kräkas av nervositet har jag skaffat mig en praktik/framtida jobb i Schweiz! :) Nu känner jag mig väldigt tuff!
    Jag kommer nog att resa ner först i mars/april. Men jag e himla glad!!

Karin hur gar det för dig? Har du börjat pa ditt nya jobb än?

• Izunia

ja det blir spännande. Strunta i husets utsida. Jag tror att det kan bli riktigt bra inne. Den har ju jättebra planlösning. Ni far se när ni är där. Ni kanske blir kära!

• Izunia

hha bling bling värld hade varit super men min fantasi är inte pa topp! :D

Karin jag mailade traden till er..:? kanske inte kom fram?

Jo jag är megaglad för jobbet/praktiken!! Känns som man kanske kommer nan vart nu. Jag LOVAR att komma och hälsa pa snart. Kanske efter nyar?

• Izunia

jag crashar gärna över! :D vet inte om Andi ska med eller om jag tar en tjej. Men jag ska redan nu kolla lite datum!

• Izunia

hmm det later pa din beskrivning att huset är toppen! Du kanske ska gräva ner dina fantasier och inte lata tillfällen försvinna. Men samtidigt maste det kännas helt bra när man köper hus.

Vi är med i tidningen idag! Äntligen!!

• Izunia

hej hej!

Gemma tyvärr visas inte bröllopsannonserna pa nätet.

Tack för alla erbjudanden om husrum! Jag ska verkligen fösöka komma snart.

Hinner inte skriva mkt nu ska jobba.

Men, det är bara en praktikplats som i framtiden kan leda till jobb..Jag vill sa gärna fa jobb snart. Det känns verkligen omöjligt när man med utbildning m.m inte ens kan fa "skitjobb".. Samtidigt far jag väl säga att lite kräsen är jag just därför.. Vi far se..

Jessie jobba inte ihjäl dig. Smart att fixa köket innan ni skaffar barn men börja inte förrän det lugnar sig pa jobbet. Annars lär du kollapsa snart....:(

• Izunia

oj oj nu har jag varit hos kiropraktorn igen och jag tog röntgen bilder sist jag var där. Det visade sig att jag har 3 "deformeringar" i ryggen! :o inget som kan atgärdas eller behövs att atgärdas. Men anledningen till att dessa deformationer gör ont är pga min arbetsställning... :(

• Izunia

Jess ni fick väldigt bra deal med fotografen. Karin vi har fort inte fatt nagra bilder. Den i tidningen är klar nu och jag sitter med alla bilder i pdf-format för att välja ut till vart album. Fick redan pa idag att bara 10 blad (20 sidor) ingar i boken och inte 20 blad som jag trodde.. :(

Tyvärr blev det nästan inga uppställda bilder pa oss...inga med bara vara familjer eller alla bröllopsgäster samlat. Det är jag mest ledsen över. Annars blev det manga bra bilder.

Karin jag är sa avis pa ditt jobb!! :)

Svar på tråden Glitter tråden...